terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday 12 August 2010

AKU DAH X SABAR

hari nie dah masuk hari ke 2 ramadhan..sperti selalu..aku terpaksa berpuasa diperantauan sekali lagi..dah menjadi kebiasaan aku..

semalam aku tepon ibu..dah sebulan aku xtepon die..die xtepon aku..huhu..then semalam aku tepon ayat pertama yg keluar dari bibir ibu ialah "baru nk tepon ke..??" seperti biasa la jawapannya.."atiq bizi sikit la ibu.."

dah sebulan aku xbalik umah..dan bakal sebulan lagi baru aku balik..huhu..kali nie mmg aku terasa terlalu rindu kat rumah..kat ibu..kat akk2 aku..rindu yg amat sangat..huhu..sabar ye atq..selesaikan semua prob dulu..final exam dulu..appoinment doc dulu..saba erk..

semalam..ibu buka pose ngn ditemani oleh ank buah aku..afwa..die jela yg teman aku buka pose..angah pi kelas..husband die teman skli..selamat afwa ada..kalo x..ibu buka pose sowg2 je..ciannya :(

xpe..nty atq balik..atq teman ibu buka pose erk..tolong ibu masak..tolong kemas umah..yg tue xsure..hehe...

nway..puasa semalam alhamdulillah..perut aku xmeragam..tp time malam lak die meragam..terlalu kenyang dgn makanan + angin..hope appoinment kali nie..dah xdapat ubat dah..aku xlarat dah nk abskan ubat yg berpapan2 tue..huhu..

sesiapa yang mengenali diriku ini..aku mntk maaf dari ujung rambut ke ujung jari kaki..halalkan makan dan minum aku sepanjang perkenalan aku ngn kowg..doakan final exam aku..dan doakan kesihatan aku..

SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI SELURUH DUNIA INI..SEMOGA RAMADHAN KALI INI LEBIH BERMAKNA DARIPADA RAMADHAN YANG LEPAS..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...