terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday 9 August 2010

kenapa

kenapa aku rasa..setiap kali aku rapat dengan seseorang..terlalu rapat..dan terlalu sayang akan nya...semakin lama...semakin dia jauh dari aku..sebab aku nie selalu cerita benda tah pape ke..??sebab aku nie meluatkan ke..?? sebab aku nie suka jaga tepi kain die ke..? kenapa erk..?? dah lama aku cari jawapannya..tp xjumpa2 gak sampai sekarang..dah 2 tahun aku cari jawapannya....hurm..mungkin sebab perangai aku kot...tahla...mungkin semua nya salah aku..mmg aku nie xsesuai rapat dengan owg kot...yela..aku nie kan jahat..xbaik..kawan yg jahat...

to my sis...
adk mntk maaf..adk taw adk byk buat salah kat akk...banyak buat akk serba salah..byk buat akk risau..byk xdgr ckp akk...adk mntk maaf sgt2..dr ujung rambut hingga ujung kaki..tapi nape makin lama adk rasa kita makin xrapat...?? adk sllu pikir bnd nie..sampai sekarang..adk nk msg akk pun berpikir2..adk takot ggu akk...hurm..mungkin akk dah muak ngn perangai adk kot..xpela..adk paham semua tue..adk mntk maaf sgt2 kat akk...maafkan adk taw...kalo boleh..adk nk rapat cm dulu..segalanya adk boleh cter..segalanya akk boleh bgtaw adk..kongsi cter sama2..adk rindu akk yg dulu..yg hepy ble msg adk..yg hepy ble ckp ngn adk..:( tahla kak..adk pn xtaw da cmne..xpela..kalo akk nk..adk xnk ggu akk lg..maaf sekali lagi akk..adk cyg akk cm adk syg family adk...thnx sbb bg adk rapat ngn akk..adk rindu akk yg dulu...

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...