terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 2 July 2010

semoga kamu ditempat yang beriman

muzakkir dalam kenangan

hari nie tiba-tiba teringat kat seorang junior pbsm aku yang telah kembali ke rahmatullah..banyak kenangan yang telah diukir oleh kami bersama dia sepanjang 2 semester berada dalam bsmm KUIS..die lah penghibur, penawar duka kami..die seorang yang peramah..seorang yang hepy go lucky..

sepanjang perkenalan aku ngn die..xpernah aku nmpk die marahkan orang..xpernah buat aku marah..bukan dengan aku je..ngn rakan2 seperjuangan aku pun cmtue gak..bg aku..die mmg seorang kawan yang baik..


tapi..apakan daya..Allah lebih menyayanginya..terlalu menyayanginya sehinggakan menggambil dia lebih awal dari yang disangka..memang satu perkara yang amat mengejutkan ahli2 bsmm KUIS dan semua warga kuis..

hanya disebabkan nyamuk aedes..Allah telah mengambil die dari keluarganya yang tersayang..apa yang kita boleh buat sekarang ialah..sedekahkan al-Fatihah kepada die..semoga rohnya ditempatkan diorang yang beriman dan beramal soleh..tue je yang kami mampu buat setelah die tiada disisi kami.. hari ini..genaplah die meninggalkan kami selama 3 minggu..walaupun die tiada di dunia ini..

kami tetap sayangkannya dan sentiasa mengigatinya..segala kenangan yang telah diukir akan kami sematkan dalam lubuk hati kemi sedalam-dalamnya..


we always luv n remember u MUZAKKIR NUR SYAFIQ B. MESNI

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...