terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 2 July 2010

kursus pembangunan keluarga

nie beg ngn buku die..

assalamualaikum & selamat petang semua..baru berkesempatan nk update blog aku nie..padahal byk je masa b4 nie..tp kemalasan nak menaip..sampai kadang2 terpikir nk upah owg menaip untuk blog nie...haha..story ari nie..aku nak cter pasal kursus kawen yang aku pergi ujung mggu lepas..dr 24-26 jun 2010..

dalam 3 hari tue..mmg padat la jadualnya..mmg xde masa nak lambat2..semua kene sharp..kalo x..xdpt la sijilnya..huh! rugi je kalo cmtue..haha..tp alhamdulillah..aku da dpt da sijil kawen tue..so sekarang masa untuk memilih calon..hihi..ada sapa2 yang nak jd calon aku..?? uhuhu..saba dulu..dapatkan dip dulu..baru pikir ok..

kursus kawen nie..strt ari jumaat petang..jam 545..taklimat dulu lah..baru boleh berkursus..ramai gak la yang terlibat..dalam 200 lebih..huhu..program ari jumaat tue abis dalam jam 11 malam..jam 12 lebih..baru aku tido..
program ari sabtu lagi..isk..isk..isk..padat sungguh..start program jam 430 pagi..pe lagi kalo bukan qiamullail..da lama aku xbuat..akhirnya berkesempatan gak aku buat qiam..berguna sungguh kursus kawen nie..ceramah pasal perkahwinan start jam 8 pagi..pergh..time tue..setan punya la besar bergayut kat mata aku..xleh bukak da..hahaha..pe lagi..tido la..ari tue..ramai yang amik kesempatan tido..pantang penceramah xbest..pergh..semua khusyuk dengar..sunyi je..haha..ari sabtu tue program abis jam 11 malam gak..tp esok pg ny boleh bgn lmbt cz program strt jam 630 pgi..

ahad nie la yang ktowg paling semangat..dahla program separuh ari je..sape yang xsabar nak abskan kursus kawen nie..program ari ahad xdela seboring program ari sabtu..dan ari ahad tue la penentu segalanya..time kuliah subuh...ramai xdapat masuk cz dtg lmbt..huh! tinggal satu slot..terbang sijil kawen..kene la repeat next session...alhamdulillah..aku berjaya menghabiskan semua slot yang diperuntukan..creadit gak kepada elin..nana n bulat..

bg aku..kursus kawen nie..bolehlah..dapat kawan baru ma..budak dspi..kawan elin..tue perkara paling best time kursus kawen..haha

nie lah hasilnya selepas 3 hari bertungkus-lumus

from le

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...