terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday 29 July 2010

pikir aku nie apa.??

ari nie..aku bengang sangat ngn seseorang nie..ok fine..semua keje aku yg buat..semua bahan aku yg cari..pikir aku xde komitmen lain ke..pikir keje aku kene buat keje tue je ke..aku pun cm ko gak..ada gak final project..ada gak asgmnt individu lain..aku xkisah kalo aku yg kene edit or taip asgmnt tue..tp ingt lah..xkn sampai bahan pun aku yg kene cari 100%..aku taw la ko byk masalah..masalah tue lah..masalah nie la..ko pikir aku xde masalah ke.??jgn ingt aku leh senyum depan ko..boleh ckp2 ngn ko..aku boleh je wat apa yg ko suruh..aku pun ada benda lain gak nk buat..pastu..kalo ko tny aku..aku xtoleh..ko nk marah2..nk hempas2 barang...lantak ko lah nk buat ape..yg penting tue bukan barang aku..aku dah lme saba ngn ko..cme skrg nie..aku xtaw cmne nk tunjuk kn rasa xpuas hati aku ngn ko..that all!!..pliz la pas nie..asgmnt sama2..so semua kene sama2 la..xkn aku je yg nk buat..xkn aku or kwn aku je yg nk kuar kn duit..tolong la sedar sikit...

2 pengondam setia:

siti nadzirah said...

betol3!!sabar yeekkk..xpun adik hempas jer lar pc kt makmal tue dpn die..heheheh...

foreverlove said...

kalo boleh kak..dah lme dah..nk tempeleng pun boleh gak..tp sbb ada sabar lg kan..so kene la tahan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...