terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday 4 July 2010

memory will not forget

3 julai 2010
midvelly megamall
11am - 6pm

hari yang sungguh bermakna bagi aku..perjumpaan dgn kwn2 skola..ada yg dah 5 thn xjumpe..ada yang dah 3 thn xjumpe..aku yg buat reunion tue..tp aku rasa byk kekurangannya...xde xtiviti lngsg..huh! kekanggan tempat..biasa ujung mggu..kalo dah ka shopping complex tue..paham2 jela...

nway..aku rasa sonok+terharu ats co-operation kwn2 aku..walaupun xde xtiviti..tp byk masa yg kita telah luangkn bersama..byk bnd yg kte imbas kembali masa ddk2 ngn kowg..bg aku..tue da ckp bermkne da..

xpe2..tue baru permulaan..pas nie..kte buat yg lebih baik..

dedikasi khas kepada

bella:
kek tue mmg sedap la..huhu..walaupun da biasa mam.tp lg sedap ble mam ngn kowg..

pod:
thnx kek coklat yg mak ko buat..n thnx kat adk ko sbb jd photograper smlm..huhu

wana:
ko makin tembam der..lain da dri dulu..haha

yanti:
aku da sllu jumpe die..da xnmpk perubahan die..haha..

tonah:
kwn sblh maja ku yg da lme aku xjumpe..bakal doc gitu..huhu

nabila:
nie pn sowg lg..da lme aku xjumpe..tp stil mcm dulu..senyap je..

iera:
asl ko pakai bju tue..da mcm pregnant da..haha..ak xsaba nk dpt ank buah nie..

paan:
paan aku sllu jumpe..tiap kali pi skola..msti die ad..so xdela nk sgt perubahannya..

fana:
huhu..aku rasa la..ko makin kurus..huhu..tp xberubah perangai ko..haha

aina:
kawan jordan aku pun follow..die pun ak da lme xjumpe..cayalah aina..huhu

tfah nuar:
nie pun aku da lme xjumpe..last jumpe akhir form 5 la..haha

wani idris:
yg nie lg la..makin rock aku tgkk.steady beb..huhu..

nawey:
pergh..lme xjumpe ko..ko pun da makin santek aku tgk.huhu..

iena:
aku taw la ko senang ati..jgn la badan pun cam snang ati gak..haha..kidding je erk iena..

joe:
nk ke ak pggl ika..?? cm xsesuai je ngn ko..haha xleh ubah la joe..

uswa:
thnx datang taw..walaupun myb attending..huhu..

ecah:
semoga jd doc yg berkaliber..nty kalo atq erlukan bantuan..ecah tolong taw..huhu

ijat:
thnx belanje aku kek..goodluck kat ukm tue..senang2..melawat la aku kat kuis nie erk..

ajim:
semangat gler ko..pas abs praktikel..sggp dtg jumpa kami..cayalah bro..

fathani:
pertemuan yang tidak diduga la kan..xpe2..papepun..thnx ya..

terima kasih banyak2 kepada semua yang menjayakan reunion nie..aku syng kowg dunia akhirat..semoga Allah meredhai hubungan persahabatn kita..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...