terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday 14 July 2010

baik ke aku nie.?

dalam minggu nie..aku rasa diri aku nie jahat sangat..
jahat aku bukanlah sampai membunuh ke apa ke..
cuma aku rasa aku dah membunuh kepercayaan orang terhadap aku..
perkara tue yang aku paling takut..paling aku xsuka..

walaupun kawan2 aku cakap aku nie baik..
tapi aku taw..
aku nie xbaik..
aku nie xboleh jadi kawan yang baik..

aku mintak maaf kat semua kawan2 aku..
kawan2 yang pernah terluka pasal aku..
kawan2 yang memberikan aku kepercayaan..
tetapi aku telah memusnahkannya..

aku mintak maaf sangat..
kawan2..
maafkan aku..

kalau ditakdirkan aku tiada esok hari..
doakan kebahagiaan aku di sana..
doakan semoga aku dijauhkan dari seksaan-Nya..
doakan aku semoga dapat bertemu kawan2 semua di Syurga nan indah..

kalau ditakdirkan aku tiada esok hari..
jangan kawan2 lupakan semua kenangan yang telah diukir bersama..
jangan lupakan aku..
maafkan segala kesalahan aku..
halalkan semua yang telah diberi..
makan..minum..ilmu yang telah diberi..
dan..
sampaikan salam aku kepada semua yang mengenali aku..

beritahu mereka..
bahawa aku amat menyayangi mereka..
sepertimana aku menyayangi diri ini..

tolong sampaikan kepada ibuku..
aku sayang dia..
maafkan segala kesalahan aku..
halalkan makan, minum, ilmu dan susunya..

buat pengetahuan kawan2 semua..
aku amat menyayangi kalian..
sayang sangat2..
jika kamu tiada..
aku terasa dunia ini seakan tidak bermakna..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...