terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday 25 November 2010

teringat kenangan lama

sedang aku belek2 projek yang aku dapat nie..tiba2 aku teringat masa aku kat skola dulu..aku mmg ramai adk kat skola dulu..kalo sowg dah pindah...ada sowg lagi yg jd adk aku....huhu..almaklumlah..aku nie penyayang...haha...
jeles?? msti ada kalo dah syg kan sesorang tue...jeleskan tanda sayang

masa aku form 2 dulu..aku ada adk..lme la gak ngn die..smpai aku form 3 kot aku ngn die..hehe...tp masa die form 2..aku ada gak rapat ngn bdk form 1..rapat bukan rapat sikit2..rapat betol kot..

tp masa die form3..die pindah skola..n skrg bru aku jumpe die balik..die cter yg masa die form 2 tue..rupa2nya die jeles ngn budak form 1 yg aku rapat..dah bpe tahun bru aku taw yg die jeles..haha...dulu aku taw gak..tp dekat kn..dpt la pujuk2 kalo die majuk ke apa...haha..

nie dia adk aku masa aku lower form...nama die siti norazira (nie pun die yg bgtaw, sbb aku dah lpe nama penuh die)

masa aku form 5..aku ada adk lain lak..die tgh amk spm skrg nie..dah besa adk aku nie..hee~~
kes die pun sama gak..jeles..tp bukan ngn junior..tp ngn senior die..mmg aku xnafikn..aku mmg rapat ngn budak tue..rapat sgt..hehe...nk buat cmne..aku nie kn penyayang..haha..*perasan..

nie adk aku masa aku form 5..nama die noraniza..wish her good luck for spm

even aku dah abs skola...aku still rapat dgn diowg..cuma jarang jumpa..kalo aku rasa nk jumpa..aku dtg la skola..xpun pi je umah diowg..abs cter..haha..plan hang out sama2 ke..kan best cmtue...

nway..buat adk aku ira n anis..good luck 4 ur life k..
anis: buat elok2 spm nie..akk sentiasa doakan kecemerlangan adk..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...