terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday 17 November 2010

i always miss u....

tiba- tiba hari nie aku rindu sangat dengan adik-adik aku..xtaw napa..terlalu rindu dgn mereka... :(

mungkin dah lama sangat xjumpa kot..even ada gak jumpe..tp xde la lama macam masa aku satu skola dengan diowg...

nie aniza..tahun nie die nak spm..doakan kejayaan die...aku xsempat nk jumpe die b4 die exam..xpela...all da best k sis...buat yg terbaik time exam...akk cyg adk...good luck k..

nie sowg lg adk aku...ari tue dah terlost contact..tp sejak die add aku..huhu..gembira seyh..dpt jumpe die balik..hikhik..td baru pi umah die...dgn keadaan selebet..terpakse gak masuk..huhu..aku pun rindu die gak..hehe..dik sowi la..lpe nama penuh la..yg nie aku pgl die IRA..kwn2 die pgl ZIERA rasanya...n myb nama die AZIRA..haha.sowi ye cyg..akk lpe nama penuh adk la..

4 pengondam setia:

Aesya Zealous said...

U tak miss i ker??huk3

forever love said...

hehehe...u pun i rindu gak

Ain Atika Zailani said...

haha...macam mana boleh lupa nama adik ni...

foreverlove said...

hahaha..tue la pasal...lme sgt lost contact..ingt nama pggilan die je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...