terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday 18 November 2010

dalam dilema

dalam dilema aku sekarang nie..

nak sambung pengajian degree aku kat mana..

sama ada kat kuis or kat ipta..



kalo kat kuis..

byk kelebihan..aku da kenal lecturer myb..suasana pun dah biasa..yg paling penting..masa pengajian aku pendek je.. ada lah dalam 2 1/2 tahun...tapi masalah besarnya..yurannya terlalu mahal...xkan lah ibu aku nk support lg..dip die dah support separuh..xkn degree pn nk mntk support lg...hurmmm..





kalo kat ipta..

mmg byk perubahannya..suasana baru..kawan baru..lecturer baru..semua lah baru..bab sesuai kn diri tue..bukan masalah aku..aku senang bab2 tue...tp tuelah..xtaw nak amk course pe..yg penting yuran murah..my mum xyah nk support aku lg..pinjaman aku pun dah cukup...hurmmm...

p/s: aku nak yg dalam selangor je

2 pengondam setia:

Lufti said...

halu2...smbung r kt UKM...bez2...hehe..sy UKM student..:p

forever love said...

hehe..insyaAllah...sy apply je..kalo masuk ukm nty..sy bgtaw k...hee~~..

sy taw awk student ukm..sy bce entry awk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...