terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday 30 November 2010

eksplorasi amal belia selangor ke selatan thai

alhamdulillah..akhirnya selesai sudah program yg dianjurkan oleh Angkatan Belia Islam Malaysia cawangan Selangor (ABIM)ke selatan thai..

mmg byk la pengalaman yg dapat semasa aku join program nie..baru aku tahu keadaan kat selatan thai cmne...secara peribadinya..selatan thai mmg tempat yg aman..even xlah bersih sgt..tp mmg damai la..selama aku kat sana..bunyi hon pun xde..kete ada je..kemalangan pun xde..diowg selumber je xpakai helmet..tp byk moto..xdela nk rempit sana..rempit sini...

byk tempat yg kami singgah masa kat sana..antaranya:

  • IOA kok lanas-kelantan
  • Kompleks al-hikmah-kelantan
  • rumah anak yatim tak bai (AYATA)-tak bai
  • muhassasah darul aitam (yayasan anak yatim)-pattani
  • projek pertanian organik + HIV/AIDS(YMAT)-Yala
  • Masjid Kerisik-pattani
  • prince songkla universiti-pattani
  • islamic unternational universiti of yala-yala

kat sana even diowg ssh..diowg xpernah nk meminta..tp kat sana mmg best la...nanti aku masukkan gambar erk..sekarang aku malas nk masukkn gambarnya

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...