terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday, 14 October 2010

HEPY BIRTDAY TO ME

alhamdulilah..sehingga hari ini aku di beri peluang oleh Yang Maha Besar utk hidup didunia ini..genaplah umur ku 20 tahun pada hari nie..dan ramai yg telah mendoakan kesejahteraan aku..thnx to u all..

ari nie aku dapat kek..even kek tue kek visual..tp bermakne..cz owg yg aku syg bg kek tue..hehe..wit my fev color...

nie la kek yg aku dapat..sedap kan.?

ada sorang tue siap bagi pantun kat aku..thnx sebab susah2 je reka pantun utk aku..

"burung merpati terbang melayang,
hingap berteduh mencari ayam...
befday awk arinie kan yang,
jangan marahlah yer wish lmbt semalam...


...hari ini hari istimewa,
buat adik noratiqah salleh...
bangun pagi2 jangan lupa lah ya,
peluk ibu dan kte "mak atiq sayang ibu krn selama ni ibu membimbingKu menjadi anak yang soleh... =)

pecah kaca guna kayu,
sje nk ucap HAPPY BIRTHDAY TO YOU..

hari-hari menanak nasi
nasi dimakan bersama cuka,
jangan marah jangan amik hati
teruknya pantun ni sje suka-suka...
"

(nie pantun yg aku dpt..dr owg yg aku syg gak)

aku dapat gak video dr kwn PLKN aku..huhu..

video

bermacam-macam cara kawan2 aku wish kat aku....

nway..

semoga dengan umur aku dah masuk puluhan nie..aku semakin rajin dan semakin kuat untuk menepuh dugaan hidup nie..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...