terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday 5 October 2010

tinggal kenangan

aku mengenali apa itu menyayangi seorang lelaki seawal usia ku 15 tahun..
aku memang menyayanginya sehingga kini..
walaupun pada masa dulu..
2 kali die menghilang tanpa kaba berita..
dan kini die hadir semula dalam hidup aku..
sikap ambil beratnya tidak pernah berubah..
die tahu bila masa aku dilanda masalah..
die tahu bila masa aku dalam keadaan memerlukan seseorang..
walau kadang kala percakapannya amat menguris hatiku ini..

tapi..
hati ini mungkin tidak dapat menerimanya lagi..
biarlah kenangan lalu hanya tinggal kenangan..
dan mungkin xakan berulang kembali..
walaupun aku menyayangi lelaki lain..
sayang aku padanya tidak pernah kurang..

semoga dia tahu aku masih sayang padanya..
tapi mungkin sekadar kawan buat masa ini...

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...