terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday 11 October 2010

6 perkara PEREMPUAN tak suka ketika sedang bercakap dengan lelaki

MENDIAMKAN DIRI

jika korang rasa malas nak bercakap sekurang-kurangnya korang jawablah "a'ah" atau "owh"

BERTANYA BALIK SOALAN

"Hah! nape call nie?" perempuan akan bengang sebab selalu dia mmg tak ada alasan untuk menelefon korang

MENYOAL YANG TAW JAWAPANNYA

"dengar x saya cakap nie?" korang tidak perlu bertanya begitu kerana perempuan adalah pendengar setia

POTONG PERCAKAPAN

"saya tengah sibuk nie, awak xpayah call saya, nanti saya call balik" pernyataan ini akan menghampakan perempuan sebab diowg tahu kaum adam tidak akan menelefonnya balik

JAWAPAN SELAMAT

"saya otw nie" dah 1 jam lewat tapi masih cakap dalam perjalanan, walhal dari tempat dia x sampai pun 10 km

ALASAN MERAGUKAN

"alaaa. beteri lemah nie" perempuan akan menganggap korang sengaja x nak bercakap dengannya walaupun sebenarnya korang mmg terlupa nak charge semula bateri nset

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...