terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday 12 September 2010

tamatnya 2 Syawal 1431h

salam 3 syawal..

alhamdulillah dapat gak aku dan family beraya lgi tahun nie..
tapi ada kekurangan sedikit daripada tahun sebelum2 nie..
tahun nie aku xberkesempatan menziarahi atok2 sedara di negeri sembilan..
sebabnya akak aku yang ke3 tengah sarat mengandung..
tinggal tunggu hari je..
hope xada apa2 yang berlaku semasa die bersalin..

hari pertama aku hanya beraya satu rumah..
kat shah alam..
umah wajib pagi raya..
umah pakcik aku..
tue jela..siap tido lg kat umah tue

hari second raya baru rasa macam raya..
aku pi umah jiran2 dan raya kg bukit belimbing..
ada la dalam 6 buah rumah..
hehe..kira banyaklah tue..

terasa gembira sangat sebab akak aku aka nadzirah datang beraya kat umah aku..
dengan family die..
seronok je rasanya walaupun sekejap..hehe
terima kasih akak..
insyaAllah kalo ada kesempatan..
adik datang umah akak erk..:)

3 syawal aku raya jauh sikit..
pi putrajaya + bangi..
nak balik KUIS pun boleh..haha

ok lah..
salam lebaran
minta ampun
minta maaf
minta halal segalanya

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...