terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday 28 September 2010

citer pasal ikan pulak

salam..hari nie..aku nk citer pasal ikan laga belaan aku pulak..ikan tue aku beli ngn akak aku time expo kat kolej aku..mahal la gak aku beli..ada la dalam 15 riyal..huhu...

semalam aku perhatikanlah ikan aku tue..aku tengok warna dia..semakin gelap..aku pelik..then aku perhatikan lagi..ekor die makin pendek..dah gemok ke ikan aku tue.?aku pun xterjawab soalan tue..

tp yang pastinya..aku bagi die makan, 3-4 kali sehari..sarapan..tghari, dinner, ngn supper..pergh..byk kot aku bg die makan sehari..aku pun xmakan cmtue...

huhu..kalo die makin gemok..bgs la..huhu..






*p/s: elin..tantan makin gemok rasanya..

1 pengondam setia:

aisya said...

www.myfunkychunky.blogspot.com
telah beralih ke blog baru ::

www.insanbernama-aimisyairah.blogspot.com

follow di sini yer,tengs....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...