terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday 1 June 2010

terbaik dari kebun

hari nie nak share pengalaman aku bekerja sebagai pembaja kat kebun kelapa sawit mak aku..

hari sabtu ari tue..(29.mei.2010)..dengan keadaan mengantuknya..aku pergi kebun kelapa sawit ibu..bukan aku sowg je..ibu, ili ngn afwa pun sama sekali join baja pokok2 ibu..dahlah terpaksa menempuh rumput2 yang panjang..dengan air2 yang bertakung nya..huhuhu..memang pengalaman..b4 nie..aku pi..bersih je kebun ibu aku tue..xtaw la napa kali nie..rumputnya bermaharajalela kat situ...

lamalah gak aku kat sana..dr jam 10 sampai 1230 tghari..huh!..memang masak kat sana..abs itam muka aku..wakakaka...

kali nie mmg best la..adalah tanda2 yang aku nie bekerja..luka2 tangan aku...time tue mmg pedih la..sbbnya...luka+peluh+baja= sakit..fuh! mmg best..haha..dahla time nie..ibu lupa bawak air basuh tangan..terpakselah aku amik air parit buat air basuh tangan..huhu
dahlah time baja pokok tue..aku pakai boot phua chu kang..haha..saiz 8..saiz kaki abg ipar aku..besar gler...bukan je boot yg besar..dengan stokin2 sekali besar...hahaha.
.
memang best la time tue...heheh..tuela jela yg nk kongsi

nielah boot phua chu kang yg aku pakai..saiz8..hehe

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...