terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday 6 June 2010

selamat hari lahir mybuddy - farhana amat sahri -

nana

4 jun 2010

genaplah 20 tahun umur seorang sahabat aku..
sahabat yang aku kenali dari KUIS..
sahabat yang sentiasa bersama aku semasa aku susah dan senang di KUIS..
sahabat yang sentiasa menemani aku di mana jua..
sahabat yang sekelas..sebilik..bukan sekatil erk..

sahabatku ini bernama FARHANA AMAT SAHRI..
lebih dikenali dengan nama NANA or ANA..

SELAMAT HARI LAHIR..
SEMOGA PANJANG UMUR..
SEMOGA DAPAT JODOH YANG BAIK..
SEMOGA PERSAHABATAN NIE SELAMANYA..

petang tue..dapatlah gak celebrate buzday die ngn classmate aku..kat kafe pun jadi lah..kafe KFC menjadi tempat persinggahan kami untuk menjamu selera pada petang tue...celebrate ngn kepok lekor je..lagi pun nana nie xmam kek..so kalo beli kek..buat rugi je..membazir.hikhik..tapi kenangan petang tue memang bestlah..terima kasih kepada DAUS..RADZI..FAIZ..n FATIE..huhuhu

*gambar xsempat nak amk la masa tue..hehehe

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...