terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 23 April 2010

hari ini dalam sejarah

assalamualaikum wbt & salam 1Malaysia...

mohon maaf kerana dah lame xupdate blog kesayangan nie..bizi yang terlalu bizi..

23 april 2010..

dari jam 10 mlm 22 april aku terpakse berpuasa utk appoinment ngn doc..ari nie..bru aku rase sakitnya bila kene check..b4 nie xde la rase sakit cmni..tepat kul 1230..aku masuk dalam bilik rawatan..dr jam 1030 aku tunggu giliran aku..akhirnya jam 1230 bru dapat masuk..aku da siap tido da tunggu giliran aku...nana pun same..da tido..bgn..tido bgn..aku xmasuk2 gak kat bilik rawatan tue..

aku masuk je..nurse suruh aku baring kat katil..aku ikutla cakap nurse tue..sowg lagi nurse tue tengah bersih kan scope yang bakal melalui akunya salur pernafasan...cuak gler..

mule2..die masuk kn bius..wekkk!! xsedap..ubat yg paling xsedap aku rasa...abs kebas2 mulut aku..da la lme tgu doc nak masukkn scope tue..

time doc tue masukkan scope dalam mulut tue..hanya Allah je yang taw betapa sakitnya..da la kene telan scope tue..scope tue besa ny besa panadol..kira besa la kan..?? pastu mse doc tgh tgk perut aku..scope tue gerak2..lagi bertambah sakit la..mmg rasa nak muntah..selamat xde bnd nak dimuntahkan..muntah angin jela..lebih dari 12 jam aku berpose td...lapanya la..sampai keras2 perut aku..

10 min je aku kat dalam bilik rawatan tue..aku kuar je..nana bru pas tukar status fb die..hahaha..pastue kene tgu lg..utk makanan aku lak..kul 1 baru dapat bubur aku tue..aku mam bubur tue..kongsi ngn nana..cian die..lapa gak..pastue kene tggu lg..tgu masa nak amk ubat..kul 3 petang...ya Allah..asyik menunggu je kejenya hari nie..

sementara tunggu ubat..aku ngn nana pi mam kat kafe ospital tue..boleh la tahan sedapnya..dah kul 3..aku amk ubat..mak aiii!!! byk gler ubat die..selamat 1 biji sekali sehari..xde la seksa sgt..hehehe

kul 4 ptg..aku bertolak balik kuis..kul 6 ptg bru sampai kat kuis..alhamdulillah.selamat sampai..kepenatan yang amat sangat..pe lagi..bantai la tido pastue..azan magrib bru bgn..hikhikhik..

tue jela coretan aku semasa melakukan ODGS..sakitnya sampai sekarang lagi..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...