terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 30 April 2010

SELAMAT TINGGAL FINAL SHORTSEM..I WILL MISS U..

4 april 2010

pendaftaran shortsem pada tarikh tue..kemalasan gak lah nak masuk shortsem nie..tapi xpe..myb ada hikmah disebalik shortsem nie..aku kemalasan sebab xpuas merehatkan diri..otak..da kene bertungkus-lumus utk shortsem..huhu

8 april 2010


bermulanya final shortsem..mula2 mmg rasa malas nk shortsem..xde rehat..huh..xpe..berkat kesabaran yang ada..alhamdulillah..aku berjaya menempuhinya.begitu juga dengan kawan2 aku yang lain..30 april 2010berakhirnya final shortsem yang paling tinggalkan kenangan manis aku kat KUIS nie..jam 415 petang tadi..tamatlah paper terakhir aku..paper philosophy of science and technorate muslim..dan time nie gak lah..budak2 berpusu2 nk balik umah..aku tetap menjadi penunggu setia KUIS..KENANGAN YANG TELAH TERUKIR SEMASA SHORTSEM
  • pergi PIKOM dengan fiera, key, ika, kak na, nana, ala'a madeng..seharian berjalan..sampai lenguh2 kaki..byk benda yang aku borong kat sane..dengan duit hanya RM200..haha..byk kn..??
  • jalan pi alamanda putrajaya dengan fiera,nana ngn ika..bawak kete sendiri..dan paling xlupa..kali pertama main bowling..pergh..best sgt2..
  • appoinment dengan doktor..masuk scope @ buat ODGS..sakit gak la..dah la lame menunggu..kene pose malam..dari jam 10 malam sampai 12 tghari aku xmam..lapanya hanya Allah yang taw..
  • pergi book fair..ngn roommate aku..kak wa..nana..tapi ijat pergi esoknya..haha..byk gak aku borong kat bookfair..hahaha..
  • aku dapat mengenali ramai lg kawan2 yang satu fakulti..siap boleh jd geng lagi..xpecially..akak @ nadz..fiera..ika..kak na..kak lin..busu..semua la..bertambah rapat aku ngn diowg..
sedih rasanya nak tinggalkan shortsem nie..mmg sedih..kenangan yeng terlalu indah bagiku..kalau dipanjangkan umur..jumpa lagi sem depan..goodluck to all my friends..


dis my sis..siti nadzirah @ nadz

nie nur zalika @ ika

nie nur safira @ fira

nie lak..rokiah @ key @ cik kiah..

dis my buddy..farhana @ nana..

nie kak na..aku xtaw sgt nme penuh die..huhu..

nie mase ngh tunggu turn nak masuk buat ODGS..

nie lak gambar aku ngn member aku pas main bowling..1st time..huhu

p/s: gambar kat pikom xdapat nk upload la..huhu..sedih :(

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...