terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday 2 May 2009

i'm coming back

alhamdulillah..bersyukur aku ke atasNya kerna aku telah selamat sampai ke rumah dalam pukul 7.00 malam td..setelah 3 mggu aku tak pulang ke kampung..ada la jugak perubahan yang aku alami..hahahaha..gaye cam da 3 tahunx balik kampung..fuh..bangun pagi2..da kene angkat barang bawak balik blok A..paling berat..pe lagi..komputer kesayangan aku la..berat giler..guni beras pn xberat cam die..hahaha..aku da start rindu kat akak2 satu bilik aku time short sem nie..kat umah..aku xde plan nak wat pape..melangut jela keje aku kat umah nie..badan2 aku da start sakit2 nie..angkat barang banyak la katekan..hari nie yang xboleh blah..aku panjat pagar kat BOT..semata2 nak tolong kawan aku antar barang gi bilik die..tbe2 perangai tomboi aku terkeluar la pulak..ish3..aku da xde idea la pulak tibe2..geram2..xpe2..esok2..kiteasmbung balik k..see ya..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...