terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday 19 May 2009

hari potensi tadika kemas peringkat negeri

sekuntum bunga merah

17.5.2009...

satu pertandingan yang diadakan untuk kanak-kanak tadika kemas..peringkat negeri..fuh..hebat lah budak-budak nie..hahahaha..anak buah aku pun join sekali sebenarnya...syokla..have fun kat sana..just dewan die je panas..xde aircond..ahhaha..tueah oraang sekarang..semua tempat nak beraircond..banyaklah acara yang dipertandingkan..futsal, netball, rounders, galah panjang, silat n gerakrama..ank buah aku masuk pertandingan gerakrama..cerita die berkenaan bunga..comey costume diowg..yang daerah lain ada yang pakai costume haiwan..tue lagi comey..huhuhuhu...anak buah aku dapat buat persembahan yang ke3..so awal2 lg..orang2 yang datang tue bersemangatlah..akhir sekali..anak buah aku dapat tempat yang ke-2..punah gaklah harapan kami nak pi melaka..bertanding peringkat kebangsaan..huhuhuu..tp alhamdulillah la..ada gak tempat kan..dari xde..nie adalah sikit yg dapat aku snap gambar budak2 tue..

sekuntum bunga dan seekor kumbang

pose selepas kemenangan

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...