terhebat dari ...piouSpdosH..

Showing posts with label award. Show all posts
Showing posts with label award. Show all posts

Tuesday, 18 January 2011

award dari the garang

salam wahai readers sekalian..

semalam atq dapat award dari the garang..lama dah die janji nak bg award nie..tp die lupa..semalam atq pakse die buat award nie..haha..akhirnya..atq dapat gak..hikhikhik....meh usha award die bagi..comei je...

comei kn award nie...
thnx ya the garang...atau atq lebih selesa panggil die amal je..

Friday, 7 January 2011

222 & 234

salam wahai readers sekalian..

dah lama x bagi award rasanya kat followers atq yang bertuah nie kan..hehe..hari nie followers ke 222 & ke 234 bertuah..hehe...

atq baru je buat award nie..tp xtaw la cantek ke kan..hehe..nway..amik lah erk award nie...

nie untuk followers ke 222

nie untuk follower ke 234

maaf la xlawa erk..nie je yang mampu atq buat

p/s: siapa boleh tolong detect follower ke 222 nie..nama die aqilah..xde url die la...

Thursday, 30 December 2010

sebelum tahun baru dah tercapai

salam wahai readers sekalian

entry atq sebelum nie kan pasal impian atq nak cecah 200 followers..belum sempat atq post entry tue...followers atq dah jadi 201..hehe..alhamdulillah...ada gak yang mengusha blog atq yang x seberapa nie kan...hehe...thnx ya wahai followers sekalian...

jom review jap follower atq yang ke-200...die seorang yang gilak-gilak..aku kenal die masa atq study kat kuis..satu fakulti dengan die..lain kelas..lain course...atq panggil die dengan nama lain..tapi orang lebih kenal die dengan fara kat dalam dunia blogger nie..atq yang ajar cara die berblog...tapi die lagi hebat dari atq..hehe..followers die pun lebat dari atq..amacam? hebat kan.? hehe...atq pernah stop sementara berblog nie..sebab tue lembab semacam...hehehe..



nah award utk kamu fara aka a**..haha (sorry xlawa)

followers atq yg lain jangan risau k...ada award gak..sempena impian atq tercapai dan sempena tahun baru nie...hehe...

atq pernah buat entry pasal sebarkan senyuman nie...nak tengok jom pergi sini..jom join sama-sama...semua followers atq dijemput dengan senang hatinya untuk mengambil award ini..hehe

Wednesday, 29 December 2010

award..award..& award

salam wahai readers sekalian

permulaan entry atq hari nie berkenaan award..dah lama dah xkeluar dengan entry award nie...atq dapat award nie selepas ditag oleh cik nana..cik nana pulak di tag oleh cik farahin..dan cik farahin dapat award nie dari cik cahaya..kalau xsilapla..hihi...award berantai nie..xtahu siapa tuan punya award nie..kalau atq cari..memang xsiap keje atq nanti..hehe

jom jawab soalan dulu

1: Apa nama kamu punya blog?
- Forever Love

2: Kenapa kamu letak tu sebagai title?
- setiap kali atq baca...biar sayang atq kepada semua orang tak kurang..biar semakin bertambah

3: Siapakah teman yang paling kamu sayang?
- siapa erk? semua teman yang sayang kat atq..atq sayang kat die balik..boleh.?

4: Kenapa kamu sayang dia?
- susah senang bersama, gembira sedih bersama, sebab diowg sayang atq la...haha

5: Tag 6 orang

luffy mcflurry
misz nana
misz fatin
little ain
princessdiary95

alamak..dapat 5 jela...boleh la erk?

Tuesday, 14 December 2010

tertarik dengan nom 123

hari nie atq tertarik dengan nom 123 kat atq punya blog nie..taw x apa bendanya? followers atq dah 123 orang..hehe..xsangka i..huhu...

so tanda terima kasih kepada follower FOREVERLOVE nie..atq nak bg die award..sbb atq tertarik dengan nom 123 tue..huhu...

penerima award atq yg kedua nie..junior sekolah menengah atq dulu..so atq kenal lah die..die pun kenal atq gak..hehe...jom ramai-ramai terjah bagi traffic jam kat blog die..jom pakat mai ramai-ramai...

nama blog die simple je..FARAHELEENA..simplekan? letak nama sendiri je..hehe...abis cter..xyah nak brainstrom pikir nk letak nama apa..hehe..die nie minat spongebob kot..sebabnya sampai cursor die pun gambar spongebob squarepants..hihi...

nah..amiklah award dr atq nie ye..rajin-rajinlah singgah sini..

nah.amiklah award yg xlawa mana nie..xkreatif la..huhu

award again

comei kan award nie...kecik je..hehe..junior aku lah yang bagi nie...funkiefairuz yang tag aku..huhu...so kene la jawab kan...hihi..

1. nickname pemberi award?
answer: dr zaman skola dulu aku panggil die YUZ je..

2. ucapan kepada pemberi award?
answer: terima kasih daun keladi, ada lagi bagi lagi..haha

3. 6 artis yg sy minat?
answer: 1) maher zain, 2) anuarzain 3) waliband 4) inteam 5) faizaltahir 6) black

4. 10 blogger lain utk award ini

asal lah banyak sangat

nana
blog budak kampus
sambal pecal manisan kabung
luahan hati matika
dinding cik aien
mencari isteri
tentang-tentang

Wednesday, 8 December 2010

special for followers ke 100

salam 2 muharram...harap xlambat nak wish kat sahabat2 semua untuk tahun baru nie..cmne dengan permulaan buku baru..harap dimulakan dengan kebaikan..hehe..insyaAllah..

wah..xsangka rupa-rupanya blog atq nie ada gak orang yang nk singgah..yang nak terjah...hehe..almaklumlah..blog atq nie hanya cerita, pengalaman, dan perihal pasal atq je..hehe..

nway, untuk followers ke 100 atq nie..atq nak bagi die award lah..dah azam dalam hati..sape followers ke 100..atq buat khas award untuk die..

atq dah buat dah..bru je siap pagi nie..hehe..tp xtaw la lawa ke x..so, sebagai backup..atq buat 2 untuk followers ke 100 atq nie..hehe..

tahniah kepada followers ke 100 atq iaitu:-
"HATIKU HANYA MILIKNYA"
amiklah award yg xseberapa nie..atq xkreatif la..even atq ny core dlm IT..hehe..maaf ye...terima kasih ya NURUL...



hehe..nie je yg dpt atq buat..maaf kalo xlawa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...