terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 12 March 2010

starting da short sem..

8/3/2010

daftar short sem...arghh!!!..aku xcukup rehat lg..da kene dftr short sem..biase la kan..otak aku nie kan machine..yg xperlu berehat..da la ramai..system down lak..selamat ak jahat hari tue.dapat la selit2..dok kat tingkat 2..xbest..kotor..xsuke..arghh..selamat nk amk kunci xramai owg..pastu aku,daus,razi ngn kak wa pi kuar jap..cari broadband ak..pi mines..abs la pulak kat sne..tinggal nom je.modem xde..pe kes..pi la cheras..selamat ada owg at promosi..dapat la gak..rm100 permulaan..bulan2 rm68..lega..dapat gak ak broadband yg diidam2kan..alhamdulillah...

9/3/2010

ari 2nd shortsem..pg2 lg bgn nk tgk jadual..ak ngn nana tgk..asal padat sgt jadual ak nie..siap ada subjek yg da ak amk shortsem lepas.pelik2.rupa2nya salah sem la..aku tgk sem 3.5 ny jadual..hahahah...patutla pelik semacam je..tgk jadual aku..alhamdulillah..ari rabu kosong..aku daplan byk nie..hahah..almaklumla ari rabu wayang murah rm6 je beb...ak msk la kls yg kul 8...aku,nana,mahmud ngn syamiel je ada...cian ustaz fauzi..tp xpe..ktowg borak2 kosong je..kls ptg lak...full jam 2-6 petang..kls teknorat muslim ngn pn asrina..best..comey je die..hhihihi..kene introduce diri da..benda plg ak xsuke...kls entreprenuer lak..lg la...msk2 je..taw2 xde final exam..tp kene buat business idea ngn business plan..present kat depan..mamposs kami semua..ahahha..

10/3/2010

time 4 rest..bantai bgn tido kul 10 lebih..terlebih tido sudah..hahaha...rest sahaja ari nie..ptg tue..pi jumpe supervisor tersayang..encik hafiz mohd hanafi...pe lg kalo jumpe die..bincang pasal final project la..tensionnya...:(

11/3/2010

aku bgn kul 745pg..kls kul 830..smpai je kat laluan bilik aku...fatie ckp kls kul 8..agak tergelabah la gakkan..pe lg.dlm mse nk dekat 10 min..aku da sampai audi AI..haha..cepat gler la..tgk2 ustaz msk kls kul 830..erm..pe nk jd..kul 10 ny kls lg la..dok 1/2 jam je..cz bdk laki kene pi larian diraja..ari sabtu nie..so diowg ada taklimat di audi pentadbiran..

12/3/2010

hahahah..rehat lg hari nie...xtaw lg pe terjadi ngn ari nie..



niela coretan selama seminggu kat shortsm..huh! penat menaip..


0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...