terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday 7 February 2010

hahahahah...tue je yang mampu...

assalamualaikum pembuka bicara...

semalam. aku ngn kawan skola aku yg juga merupakan rakan sekolej aku pi skola..naik kete..kete sape jgn ditanya..itu rahsia..

bukan tue yg ak nk kongsi..tp bnd lain..dalm wktu yg sme...shbt ak tue yg bwk kete..almaklumla ak nie bru ad lesen L..xreti lg bwk kete..lupa lak..kwn ak tue kali pertama bwk kete manual jauh..so..paham2 jela..

byk bnd yg jd semalam..mse otw nk pi skola..ak ad jmpe 3 jenazah binatang kat tgh jalan..sekor tue jenazah ayam..yg lg 2 tue xdpt dikenalpasti lg..shbt ak tue da la penggeli..da smpai nk bergoyang kete bila die goyang2 sebab geli..hahahha..:)

time otw blek..lg xboleh blah..macam2 terjadi..
  1. selamat xterlanggar buntut kete perdana sebab mata die melilau..
  2. enjin mati kat tengah jalan disebabkan break emergency coz anak anjing melintas
  3. xbukak aircond just kipas je sepanjang separuh perjalanan..dalam keadaan ujan baru sedar..
  4. aku xambik duit yg ak kuarkan kat mesin ATM..selamat ad akk tue tegur..fuhh...lega..
memang adventure tul perjalanan ktowng time pergi ngn balik..tapi papepun..mmg puas la pi skola..dapat jumpa adik yg paling aku sayang..sayang kamoo sgt2...hehehe :)

thnx sahabatku kerana snggup bwk aku pi skola..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...