terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday 11 June 2009

kesedihan melanda jiwaku

sakit hidung aku semalam, hari nie dan mungkin esok...yela..mne xnya..setiap hari kami di fogging..yang xde asma..lme2 jd heart attack..yg ad heart lme2..kojol..nauzubillah..naik pening kepala aku..bukan aku je..myb semua kot pening jd nya...huhuhu...semalam merupakan hari yang paling sedih dalam diriku..terasa sayangku terhadapnya tidak dihargai..kenapa semua ini terjadi kepadaku..??aku dah xlarat nk menghadapi semua nie..knapa die tidak cuba untuk menyayangiku..??kenapa..??adakah aku mengongkong die..??aku xpernah terpikir nk kongkong die...aku xkisah die nak wat pepun..itu hak die..aku just mengambil berat terhadapnya..maybe tue yang dikatakan kongkongan..tahla..xdapat ak nk berkata apa lg..xpela..hanya tuhan yang menentukan jodohku dengan sesiapa..semoga dipertemukan jodohku dengannya...AMIN...

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...