terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday, 31 July 2011

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

assalamualaiku wahai reader sekalian....


huhu.. walaupun atq dah dapat hosting dan domain.. tapi sayang nak tinggalkan blogpot nie. hihihi... siyes.. sayang sangat...

abaikan dulu perkara tue.. yang penting sekarang.... atq nak ucapkan..

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YANG MULIA, KEPADA SEMUA YANG MENGENALI DIRI INI...

semoga ramadhan kali ini lebih bermakna.. lebih baik dari ramadhan sebelum nie ok... jangan tinggal puasa ye.. selagi tak uzur...

gmbr dari pokcik google

Friday, 29 July 2011

Alhamdulillah Dapat Hosting + Domain Percuma dari Bro Framestone

assalamualaikum wahai reader sekalian..


malam nie malam stress bagi atq.. dan malam yang atq tak leh nak cakap pape dah.. still dalam mood terkejut dengan incik random.org nie... yang bekersama dengan bro framestone...

tak terlintas pun nak join GA bro framestone awal-awal.. tapi sebelum masa tamat.. atq join gak.. sekadar mencuba nasib... dan alhamdulillah atq berjaya mendapat HOSTING + DOMAIN RM 100 secara percuma...

thnx bro framestone dan random.org... nom safee sali tue.. ihihihi


Filem Bini-biniku Gangster Seakan-akan Cerita Korea

assalamualaikum wahai reader sekalian..


tadi.. masa atq tengok website iretis.com .. tiba-tiba atq ternampak trailer filem Bini-biniku Gangster... tengok tajuk pun atq macam da tahu die ikut cerita mana..

masa atq kat kolej dulu.. atq suke tengok cter korea ngn jepun yang pasal mafia dan gangster je.. sebab lawak.. dan best.. suke part-part lawan nie... sebab tue atq tengok.. dan salah satu cerita yang ada dalam koleksi atq ialah.. My Wife is Gangster....

tak tahu la diowg tiru or saje mengapdatasi cerita korea tue.. tak kisah... hope cerita Bini-biniku Gangster tue best macam cerita My Wife Is Gangster..

jom buat perbandingan dari trailer kedua-dua movie nie..


BINI-BINIKU GANGSTER



MY WIFE IS GANGSTER


macam best je cter bini-biniku gangster tue... nak pi tengok la.. hehe.. masuk diari terus..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...