terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday, 22 December 2010

Contest : Candid itu CUN laa


atq xnak sedih-sedih lagi dah hari nie..atq nak join contest untuk first entry atq hari nie...
contest tue diberi tajuk candid itu CUN la by misz Dilla Adilla..
atq telah dijemput oleh misz fatin untuk join contest nie..hee~ thnx ya misz fatin jemput atq..

jom tengok pic yang atq pertaruhkan..

...

1

...

2

...

3
...


pic nie diambil candid oleh seorang photographer semasa ekstivel ke-13..masa nie atq terpukul muka budak laki tue..dan atq gelakkan die balik..wee~ maaf la ye alaa madeng

& atq tag:

semua followers yg jenguk atq hari nie...

Tuesday, 21 December 2010

dalam kenangan 1945-2010

wan zaiton..dalam kenangan

sebelum pergi ke pejabat pagi tadi atq dapat berita yang amat mengejutkan..nenek atau lebih dikenali dengan wan telah kembali ke rahmatullah..dan dalam jam 10 lebih..atq telah pergi ke putrajaya untuk melihat arwah..sampai je atq kat sana, kat masjid besi..arwah dalam proses mandi & kafan...

sebelum zuhur, alhamdulillah semua sudah selesai dan di sembahyangkan selepas jemaah selesai solat zuhur..ramai yang mengikuti solat untuk jenazah..alhamdulillah..

kali terkahir atq dan family berjumpa wan masa raya aidilfitri, 3 bulan lepas, setahu atq, wan xsakit pape, cuma sakit lutut, sakit kaki..sakit-sakit cmtue je..tp Allah lebih sayangkan die...

semoga rohnya di tempat yang beriman...atq terkilan sebab xdapat nak follow untuk kebumi..wan kebumi kat rembau..negeri sembilan..tempat asal wan..kampung wan..dan mungkin juga berdekatan dengan dengan kubur arwah atuk...terkilan sangat..xpela..atq sedekah kan al-fatihah dan yasin dari jauh jela....

banyak kenangan atq dengan arwah...lagi-lagi masa atq kecik dulu..masing-masing ada ayam setiap seorang..wan yang bagi..atq tolong wan parut kelapa pakai parut kelapa tue..masak lemak wan sedap...lepas nie xde da dengar suara wan..dah xde da nak dengar wan bercerita masa pergi rumah maktih..semua tinggal kenangan...

semoga roh wan aman kat sana...atq sayang wan..atq rindu wan...

Monday, 20 December 2010

boleh x saya nak....

xnampak..klik utk beso

boleh x atq nak maki hamun, tapi atq nak pilih sabar..sebab sabar tuekan separuh daripada iman...

meh atq kongsi yuran atq kat kuis..even atq praktikel banyak macam nak terputus nafas nie...ada ke patut...

1.
Tabung Infaq/Kebajikan Pelajar : perlu ke even xduduk kat kuis tue.?

2. Students' Medical: perlu ke even xamik rawatan kat kuis n klinik panel die? lagi-lagi bagi budak yang praktikel kat tempat jauh-jauh?

3. Students' Activity: perlu ke even ktorang x join langsung aktivi kat sana?

4. Computer Lab Fee: perlu ke? kami langsung xguna computer lab...dahlah report semua bawah tangunggan sendiri, duit minyak, duit rumah sewa, duit makan..sendiri tanggung...

5. Library Fee : kami xguna pun library tue...perlu ke.? nak pi kuis pun xsempat...

6. Wireless 102: even praktikel, perlu ke kami bayar duit wireless yang semput-semput tue.? xguna langsung..nak terminate? kene bagi surat la..tue la nie la...

nak taw la sape yang buat sistem kat kuis nie.? kan memang dah tahu yang student sem 6 FTSI memang pergi Latihan Industri..xkan tue pun xleh nak detect..banyak dah duit kami habis dengan kuis nie..dengan saman tah papenya..dengan yuran yang mahal nak mampus...dah semester akhir pun bayar macam company xde duit langsung...sorry to say la erk kuis


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...