terhebat dari ...piouSpdosH..

Showing posts with label family. Show all posts
Showing posts with label family. Show all posts

Monday, 25 July 2011

Gelagat Anakku

assalamualaikum wahai reader sekalian..

atq takde idea nak update pape.. sakit pale.. tapi atq share video gelagat anak buah atq la ye.. so enjoy






Sunday, 20 February 2011

makcik borek, anak buah rintik

assalamualaikum wahai readers sekalian

ehh..atq update entry tengah-tengah malam la..hihi...saje je..mengisi masa lapang dari melayan sahabat blogger & twitter..hehe...

kenape erk tajuk camtu..sebabnya tadi..atq pi hari kecemerlangan anak buah atq..afwa nisa'i..semangat atq bangun awal dek kerana nak amik gambar dia kat atas pentas..ok la tue kan..bagi semangat belajar kat die..

x sangka anak buah atq nie pandai gak orangnya...ada 6 matapelajaran terbaik die dapat.? atq ada.? xdela weyh..hihi....tp atq up sikit dari die...opsss..bangga diri sudah..

dah la tue..banyak taip..nanti lagi bangga diri..ushar gambar la kenapa atq tulis tajuk cmtue k..

buku aturcara die





dalam kotak tue nama anak buah atq




yang x pakai tudung tue anak buah atq
 sebab nie la atq cakap "makcik borek, anak buah rintik"



ehh..bangga 5 saat..ok dah..

Saturday, 25 December 2010

pantai remis

salam readers semua..

akhirnya atq berjaya juga menjejakkan kaki ke pantai remis, jeram buat kali yang tah keberapa..haha..dah banyak kali dah pergi sana...tapi kali nie atq bukan pergi dengan family, tapi dengan adik angkat atq..sanggup pergi amik die kat rumah..sebab dah janji dah dengan die sebelum die masuk sem baru nie..hehe

kalau kat pantai remis tue, yang sedap nya kompem lah seafood die, tapi tadi atq makan kerang bakar je..tue je yang mampu..lepas makan kerang tue, pe lagi, tengok matahari terbenamlah..memang lawa pemandanganya...yela..kat pantai kan..mesti la lawa...jom cuci mata dengan gambar yang atq amik..xbanyak pun..sikit je..



muka kelaparan..tengah tunggu nak waiters amik order

pemandangan sekitar pantai remis..cantekkkan?

bergambar dengan iera..

faten & iera tengah makan aiskrem..atq?? xmakan kenyang sangat dah..

Tuesday, 21 December 2010

dalam kenangan 1945-2010

wan zaiton..dalam kenangan

sebelum pergi ke pejabat pagi tadi atq dapat berita yang amat mengejutkan..nenek atau lebih dikenali dengan wan telah kembali ke rahmatullah..dan dalam jam 10 lebih..atq telah pergi ke putrajaya untuk melihat arwah..sampai je atq kat sana, kat masjid besi..arwah dalam proses mandi & kafan...

sebelum zuhur, alhamdulillah semua sudah selesai dan di sembahyangkan selepas jemaah selesai solat zuhur..ramai yang mengikuti solat untuk jenazah..alhamdulillah..

kali terkahir atq dan family berjumpa wan masa raya aidilfitri, 3 bulan lepas, setahu atq, wan xsakit pape, cuma sakit lutut, sakit kaki..sakit-sakit cmtue je..tp Allah lebih sayangkan die...

semoga rohnya di tempat yang beriman...atq terkilan sebab xdapat nak follow untuk kebumi..wan kebumi kat rembau..negeri sembilan..tempat asal wan..kampung wan..dan mungkin juga berdekatan dengan dengan kubur arwah atuk...terkilan sangat..xpela..atq sedekah kan al-fatihah dan yasin dari jauh jela....

banyak kenangan atq dengan arwah...lagi-lagi masa atq kecik dulu..masing-masing ada ayam setiap seorang..wan yang bagi..atq tolong wan parut kelapa pakai parut kelapa tue..masak lemak wan sedap...lepas nie xde da dengar suara wan..dah xde da nak dengar wan bercerita masa pergi rumah maktih..semua tinggal kenangan...

semoga roh wan aman kat sana...atq sayang wan..atq rindu wan...

Friday, 8 October 2010

jom layan ragam

nie la ragam salah sowg anak buah aku..
umur die baru 1tahun 5bulan..
die nie pantang nmpk makanan..
semua die makan..
tp yg paling die suka kismis + kurma..
tue mmg feveret die..

Tuesday, 28 September 2010

new family


nayla hana bt mohd firdaus

20 september 2010

4.04 pm

girl

hospital salam, seksyen 18, shah alam

3.o kg

Tuesday, 15 June 2010

freser hill with my family

nie time nk pi menunggang kuda

nie time pas memanah...nak balik da..

nie kat tempat kuda..

fatin ngn aufa naik kuda

aku n ili cuba untuk memanah

abg ed n abg mie pun memanah gak..

posing b4 berkuda n memanah..

kat tasik freser hill

kek pisang..alang bawak..bzdy bulan 1-6 n hari ibu..

kat air terjun jeriau..

nie pun kat air terjun freser hill

bbq malam ahad

family day at freser hill
11 jun - 13 jun 2010
freser silver park


Friday, 14 May 2010

hepy mother day + hepy teacher day


assalamualaikum

baru dapat line nk posting post baru..biase la..line xagak senget kan..hari agak ok lah line ny..hope sampai bile2..

aku baru berkesempatan nak wish hepy mother day...xkisahlahkan dah lepas pun..bagi aku..tiap hari hari ibu..

kepada PN NORHAYATI HUSSIN @ ibu..atiq nk ucapkan selamat hari ibu...semoga ibu sihat selalu..jangan sakit2 lagi..semoga ibu panjang umur..dimurahkan rezeki..atiq nak mintak halal atas segalanya...makan minum atiq selama nie..duit2 yang ibu dah bagi..doakan atiq semoga berjaya didunia dan diakhirat..doakan atiq dapat jodoh yang baik..hehehe..bagi atiq..xde benda yang boleh ganti jasa ibu kat atiq..bagi atiq..ibu
lah owg yang paling tabah sekali lagi kat dunia nie..membesarkan anak2 ibu dengan kasih sayang yang cukup..makan pakai xpernah kurang...walaupun membesarkan kami hanya keseorangan...tiada kata yang boleh diucapkan utk membalas jasa ibu..semoga atiq da besar nty..atiq boleh membalas jasa ibu walaupun xterbalas semuanya...doakan kej
ayaan atiq...doakan ukhwah anak2 ibu berkekalan...

atiq sayang ibu sangat..walaupun atiq xpernah cakap...atiq segan...hehehe..time ibu sakit..atiq susah hati..atiq takot pape jadi kat ibu..atiq xnak bnd xelok jadi..sebab atiq sayang
ibu sangat...

kat sini atiq nak ucapkan selamat hari guru kat ibu...ibu adalah ibu dan cikgu da best in the world..ibu mmg tabah menerim
a dugaan daripada anak2, anak2 murid...tahniah ibu...

selamat hari ibu & selamat hari guru buat
ibu ku yang tersayang...i love u sooo mucchhh!!


this is my luvly mum...

Friday, 11 December 2009

raya korban 1430/2009

28 November 2009, paklang buat korban kat kampung aku, kat kampung bukit belimbing..1st time wat cmtue..mayak syok...

before sembelih n semasa buang kulit




sesi melapah daging


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...