terhebat dari ...piouSpdosH..

Showing posts with label jokes. Show all posts
Showing posts with label jokes. Show all posts

Monday, 11 October 2010

6 perkara PEREMPUAN tak suka ketika sedang bercakap dengan lelaki

MENDIAMKAN DIRI

jika korang rasa malas nak bercakap sekurang-kurangnya korang jawablah "a'ah" atau "owh"

BERTANYA BALIK SOALAN

"Hah! nape call nie?" perempuan akan bengang sebab selalu dia mmg tak ada alasan untuk menelefon korang

MENYOAL YANG TAW JAWAPANNYA

"dengar x saya cakap nie?" korang tidak perlu bertanya begitu kerana perempuan adalah pendengar setia

POTONG PERCAKAPAN

"saya tengah sibuk nie, awak xpayah call saya, nanti saya call balik" pernyataan ini akan menghampakan perempuan sebab diowg tahu kaum adam tidak akan menelefonnya balik

JAWAPAN SELAMAT

"saya otw nie" dah 1 jam lewat tapi masih cakap dalam perjalanan, walhal dari tempat dia x sampai pun 10 km

ALASAN MERAGUKAN

"alaaa. beteri lemah nie" perempuan akan menganggap korang sengaja x nak bercakap dengannya walaupun sebenarnya korang mmg terlupa nak charge semula bateri nset

Friday, 8 October 2010

4 peringkat mengenali perempuan

minggu pertama

seperti yang korang sedia maklum apabila bendera merah mula berkibar, lebih2 lagi di awal minggu, diorang akan mudah marah.. bila2 masa sahaja boleh kecil hati walaupun dengan satu perkataan yang korang sebut misalnya 'sayang' kerana mungkin disalahtafsir sebagai memperli diorang. sila peka dengan kalender datang bulannya..

minggu kedua

masa ini korang perlu lebih berhati-hati. segala temujanji untuk keluar menonton bola sepak atau melepak minum kat kedai mamak dengan kawan sekerja harus dibatalkan..

minggu ketiga

minggu ketiga ini adalah peringkat korang akan rasa lega sikit. diorang akan mulai tenang dan ketika ini moodnya akan menjadi baik...

minggu keempat

minggu terakhir dalam setiap putaran kelender seorang wanita..minggu tarik nafas lega sebab wanita kembali normal sebagai wanita sejati

Monday, 23 August 2010

paper terakhir di semester 5

nie lah paper last aku untuk sem nie..dan insyaAllah untuk sem terakhir aku kat KUIS nie..
tp apa yang berlaku amat sadis..walaupun pada permulaan..
ada perkara yang x di ingini berlaku..ada ke patut..kertas soalan aku ngn kawan-kawan aku xde..ceritanya cmnie..

puan bru tukar kod subjek..so kene la cetak balik..then kertas soalan kami boleh tertinggal kat bilik cetak tue..isk..isk..isk.. xpatut betul la..mula2 dah duduk kat line degree..soalan sama je..beza nya diowg ada 3 section...kami ada 2 section..huhu..

sementara menunggu kertas soalan kami sampai..kami kene quarantine kat satu bilik yang ada kat dalam DPU tue..huhu..ada lah dalam 10 min tunggu..

akhirnya..datang gak kertas soalan kami..Alhamdulillah..otak nie masih x lupa apa yang dihafal semalam..

hope result ok..amin..:))

sekali MPM kene tegur

hari : ahad (22/8/10)
jam : 5.30 petang
tempat : BOT (pagar P9)

"nape 12 ramadhan baru nak tegur..?? napa x start dr 1 ramadhan dulu..??"

tercengang-cengang budak tue bila dah kene tegur..huhu

status aku di FB + komen2 sahabat2ku..

sambungan

sambungannya lagi

bersambung lagi


lagi-lagi bersambung

haha..sambungan terakhir

abis dah

nie lah antara komentar kawan2 aku..

Tuesday, 27 July 2010

gelagat twin giraf + neney

neney ngh usha twin ziraf..

jom sergah twin ziraf

neney mengendap twin ziraf

posing before main sorok-sorok

smile...

credit to Siti Nadzirah + Atiq Salleh

Thursday, 25 March 2010

wa kena beb

terpakse ak menjawab soalan yang d'tag' oleh miss ney knie..papepun..thnx ya...

1)Siapakah diri anda di rumah?
anak bongsu yang xmelekat kat umah

2) Siapakah anda di samping rakan?
kawan yg xsuke melihat kawannya dalam keadaan sedih..

3)5 benda yg anda idamkan tapi belum tercapai
- nk beli nset baru (da rosak da nset skrg nie)
- nk merasa cuti sem selama 3 bulan..(xkan dapatnya)
- nk ada kete sendiri
- nk pi jalan2 ngn budak kelas kat kolej aku..
- nk jumpe x-smkaks..rindu sama kowg semua...

4) Siapakah nama pasangan anda?
opsss...xdela...~tet~

5) Ceritakan 5 perkara yang anda suka tentang pasangan anda
~tet~ xde jawapan

6) Bila tarikh anda couple?
~tet~ xde jawapan gak

7) Apakah pengalaman pahit anda bersama pasangan anda?
~tet~ sama cam ats..

8) Lagu tema cinta anda?
please forgive me ~bryan adam~

9) Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?
~tet~ no answer

10) Tag 10 rakan anda
hehe,sape yang kene??

- atiq yazid
- nadzirah
- alia nabila
- waniey saad
- missha
- shieda
- fana zai

sowi na kepada sesiapa yg ditag..ahahaha..jawap la kalo nk..xnk pn xpe..huhuhu..




Sunday, 7 February 2010

hahahahah...tue je yang mampu...

assalamualaikum pembuka bicara...

semalam. aku ngn kawan skola aku yg juga merupakan rakan sekolej aku pi skola..naik kete..kete sape jgn ditanya..itu rahsia..

bukan tue yg ak nk kongsi..tp bnd lain..dalm wktu yg sme...shbt ak tue yg bwk kete..almaklumla ak nie bru ad lesen L..xreti lg bwk kete..lupa lak..kwn ak tue kali pertama bwk kete manual jauh..so..paham2 jela..

byk bnd yg jd semalam..mse otw nk pi skola..ak ad jmpe 3 jenazah binatang kat tgh jalan..sekor tue jenazah ayam..yg lg 2 tue xdpt dikenalpasti lg..shbt ak tue da la penggeli..da smpai nk bergoyang kete bila die goyang2 sebab geli..hahahha..:)

time otw blek..lg xboleh blah..macam2 terjadi..
  1. selamat xterlanggar buntut kete perdana sebab mata die melilau..
  2. enjin mati kat tengah jalan disebabkan break emergency coz anak anjing melintas
  3. xbukak aircond just kipas je sepanjang separuh perjalanan..dalam keadaan ujan baru sedar..
  4. aku xambik duit yg ak kuarkan kat mesin ATM..selamat ad akk tue tegur..fuhh...lega..
memang adventure tul perjalanan ktowng time pergi ngn balik..tapi papepun..mmg puas la pi skola..dapat jumpa adik yg paling aku sayang..sayang kamoo sgt2...hehehe :)

thnx sahabatku kerana snggup bwk aku pi skola..

Saturday, 26 December 2009

1 - 10, 10 - 1

Ah Lek was asked to make a sentence using 1,2,3,4,5,6,7,8,9 and 10.
Not only did he do it 1 to 10, he did it again back to 1.

This was what he came up with…

1 day I go 2 climb up a 3 outside a house to peep.
But the couple saw me, so I panic and 4 down.
the man rush out and wanted to 5 with me.
I run so fast until I fall 6 and throw up.
So I go into 7 eleven and grab some 8 to throw at him.
Then I took a 9 and try to stab him. 10 God he run away.
So, I put the 9 back and pay for the 8 and left 7 eleven.
Next day, I call my boss and say I am 6 .
He said 5, tomorrow also no need to come back 4 work.
He also asks me to climb a 3 and jump down.
I don't understand, I so nice 2 him but I don't know what he 1 .


agak lawak la kan....

hahahahaha..

assalamualaikum...

nk cter sikit la nie..
td time aku kuar pi pekan...
on da way blk...
tbe2 aku nmpk ada seekor kucing nie lari..
laju gler...
then aku dengar ada bunyi tembakan...
hahahah


rupa2nya...
ada anak cina tue...
pi tembak kucing...
ngn pistol mainan die...
hahahha

mencicit kucing tue lari...
hahaha

sekian..
wasalam...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...