terhebat dari ...piouSpdosH..

Showing posts with label hurt. Show all posts
Showing posts with label hurt. Show all posts

Monday, 18 October 2010

lega

pagi td..

aku meluahkan apa yang aku rasa kepada seseorang ini..

even aku xdpt jawapan dr die..

tp xpe..

biar die taw apa yang aku rasa..

xkisahlah apa yang die nak pikir pasal aku..

tp aku dah xnak siksa perasaan aku lagi dah..

sakit sangat kalo aku tahan lg apa yang aku rasa


Tuesday, 12 October 2010

masih sayangkah??


ya Allah kenapa aku terasa amat cemburu pada ketika ini..??

sedangkan si dia dah lama hilang dalam hidup aku..

kenapa aku perlu terasa sebegini??

adakah aku masih sayang akan dia??

sepatutnya aku tidak boleh merasa sebegini..

dia hanya sekadar sahabat aku semasa dia muncul semula 2 tahun yang lalu..

sayang aku padanya hanya kenangan lalu..

kuatkanlah hati aku daripada cemburu ini..

Tuesday, 5 October 2010

tinggal kenangan

aku mengenali apa itu menyayangi seorang lelaki seawal usia ku 15 tahun..
aku memang menyayanginya sehingga kini..
walaupun pada masa dulu..
2 kali die menghilang tanpa kaba berita..
dan kini die hadir semula dalam hidup aku..
sikap ambil beratnya tidak pernah berubah..
die tahu bila masa aku dilanda masalah..
die tahu bila masa aku dalam keadaan memerlukan seseorang..
walau kadang kala percakapannya amat menguris hatiku ini..

tapi..
hati ini mungkin tidak dapat menerimanya lagi..
biarlah kenangan lalu hanya tinggal kenangan..
dan mungkin xakan berulang kembali..
walaupun aku menyayangi lelaki lain..
sayang aku padanya tidak pernah kurang..

semoga dia tahu aku masih sayang padanya..
tapi mungkin sekadar kawan buat masa ini...

Friday, 24 September 2010

benda sama berulang

perkara yang aku dah agak dr awal mmg bakal dan akan terjadi..

aku kene kuatkan hati aku untuk menerima dugaan kali ke-3 ini..

terima kasih atas apa yang berlaku

Tuesday, 21 September 2010

rindu

aku merindui sesorang tue..

tapi aku xtaw la die rindu aku ke x..

mungkin die xrindu aku..

xpela..

biarlah aku sorang je yang rindu kat dia..

aku taw sapa aku..

dan mungkin aku xlayak untuk berkawan dengannya lagi..

dan aku terasa..

yang aku semakin jauh dengannya..

tidak macam aku rapat dengan dia pada awal2 dulu..

dan perkara yang memang aku jangkakan...

sudah terjadi..

xpe..

memang ini dah ditakdirkan kepada aku..

memang aku bukan seorang sahabat yang baik..

tolonglah

banyak kali tanya aku dah buka hati ke x untuk menerima lelaki..

tapi..

pernah awak cuba untuk saya buka hati saya..

pernah cari jalan cmne nk buka hati saya..

kalau sekadar bertanya..

sampai bila xkan terbuka hati nie untuk awak..

time awak bosan saja awak tanya keadaan saya..

time awak bosan saja awak chat dengan saya..

time awak xbosan..

ada awak ingat saya..

awak nak saya hanya sekadar untuk isi hati awak yang kosong tue je ke.?

tahlah awak..

kalo camni keadaan awak..

sampai bila-bila saya xkan terbuka hati untuk awak..

boleh x saya cakap..

awak sama je macam lelaki yang lain...

Sunday, 5 September 2010

kenapa perlu aku


kenapa perlu aku je yang alert perasaan orang lain?

kenapa macamorang lain xpernah nak alert ngn perasaan aku?


walaupun nampak aku macam happy everytime xbermakna aku ok sepanjang masa
aku dah agak benda yang sama akan berulang
aku tahu sapa

aku
xlayak untuk semua

Tuesday, 24 August 2010

jangan berharap kepada yang tida sudi

hari ini aku terkilan..sebab ny..aku ada post satu gambar kat sorang nie..then die delete gambar tue..

then aku text la die

aku: "xpela awak delete gambar yang saya bagi tue.ok fine"

**: "gambar apa?"

aku:" xpe..it's ok..sy taw sapa saya"

**: "nape2? salah ke saya delete? sy taw awk sayang saya"

aku: "xpela..xsalah pun..hak awk.."

so..atq..janganlah berharap pada yang xsudi lg k..yang dah lepas tue..biakan..jangan dikenang2..

Sunday, 22 August 2010

aku masih...


aku masih sayangkan die sama seperti dulu aku sayangkan die...

sikit pun xkurang sayang aku pada die...

aku je saja menafikan kat diri aku..

yang aku masih sayangkan die..

dan tiba-tiba..

aku rasa aku telah buat kesilapan pada diri sendiri..

xpelah, mungkin ada hikmah disebalik kejadian ini..
ya Allah, jika benar dijodohku..rapatkanlah hubungan kami..dan..jika dia bukan jodohku..bawalah dia pergi dalam hidupku ini..

Saturday, 14 August 2010

UNTITLED

malam tadi..aku keseorangan di bilik..dan sebelum tido..tiba2 aku terpikir..

"cmne aku nk berpisah dgn akk ari last aku kat KUIS nie..??"

"cmne life aku bila akk aku jauh dr aku..??"

"sapa nak tengok2kan dia masa aku xde kat KUIS nie..??"

"sapa nk teman die tido bila die keseorangan kat bilik die..??"

"sapa nk paksa die mam ubat bila die sakit..??"

dan banyak lagi perkara yang bermain kat fikiran aku nie..

aku xsanggup menempuh perpisahan yang akan terjadi..lagi beberapa hari je nie..

ya Allah..tabahkanlah hati ini untuk menerima perpisahan ini..setiap pertemuan semestinya akan berakhir dengan perpisahan..

i'm crying again..:(

Monday, 9 August 2010

kenapa

kenapa aku rasa..setiap kali aku rapat dengan seseorang..terlalu rapat..dan terlalu sayang akan nya...semakin lama...semakin dia jauh dari aku..sebab aku nie selalu cerita benda tah pape ke..??sebab aku nie meluatkan ke..?? sebab aku nie suka jaga tepi kain die ke..? kenapa erk..?? dah lama aku cari jawapannya..tp xjumpa2 gak sampai sekarang..dah 2 tahun aku cari jawapannya....hurm..mungkin sebab perangai aku kot...tahla...mungkin semua nya salah aku..mmg aku nie xsesuai rapat dengan owg kot...yela..aku nie kan jahat..xbaik..kawan yg jahat...

to my sis...
adk mntk maaf..adk taw adk byk buat salah kat akk...banyak buat akk serba salah..byk buat akk risau..byk xdgr ckp akk...adk mntk maaf sgt2..dr ujung rambut hingga ujung kaki..tapi nape makin lama adk rasa kita makin xrapat...?? adk sllu pikir bnd nie..sampai sekarang..adk nk msg akk pun berpikir2..adk takot ggu akk...hurm..mungkin akk dah muak ngn perangai adk kot..xpela..adk paham semua tue..adk mntk maaf sgt2 kat akk...maafkan adk taw...kalo boleh..adk nk rapat cm dulu..segalanya adk boleh cter..segalanya akk boleh bgtaw adk..kongsi cter sama2..adk rindu akk yg dulu..yg hepy ble msg adk..yg hepy ble ckp ngn adk..:( tahla kak..adk pn xtaw da cmne..xpela..kalo akk nk..adk xnk ggu akk lg..maaf sekali lagi akk..adk cyg akk cm adk syg family adk...thnx sbb bg adk rapat ngn akk..adk rindu akk yg dulu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...