terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 18 December 2009

paling sakit yang pernah aku rasa...


time derma darah

nie la darah aku yang liat sgt nk kuar..

kesan selepas derma..petangnya..

hari kedua after derma

14 december 2009

kali ke3 aku derma darah semenjak aku hidup di dunia nie...tp xtaw la nape nie yg paling sakit...myb sebab aku kurang sihat..berat badan aku punda turun..tp myb sebab aku xbiasa derma darah guna tangan kiri..2 kali b4 nie..aku derma guna tangan kanan..so xde la sakit sgt..coz semua keje yang aku buat menggunakan tangan kanan..darah kat tangan kanan aku nie cepat dipam berbanding tangan kiri..

erm...agak lamalah aku kat dalam GALERI tue..adala dalam 45 minute dalam tue..masa yang paling lama gak...

nurse tue myb salah cucuk kot..cucuk kat pembuluh darah aku yang kecik..sampai aku dah lenguh da genggam tangan aku..sampai aku urut2 tangan aku kat bahagian pergelangan guna tangan kanan..nurse tue pun myb ada rasa bersalah..

sekarang..tempat cucuk nk amk darah tue bengkak..siap jd warna biru lagi..aku xkisah semua tue..aku bertambah suka adalah..sekurang-kurangnya aku da berbakti kat masyarakat..hahaha
dan yang paling penting..aku xserik nk derma untuk kali ke4 dan seterusnya..




0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...