terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday, 15 May 2011

Saya dah berpunya.. Jangan Ganggu ye

assalamualaikum wahai reader sekalian..


tamat sudah segmen bersama FL: Impian Saya...

bloggist nie tulis... impian pertama die nak jadi seorang Blogger yang berjaya... tapi rasanya.. die dah jadi kot blogger yang berjaya... satu sebab die dah ada vlog.. hihi.. blog die memang best.. 

pastu die nak bangunkan syarikat die sendiri... dan cita-cita die adalah design engineer.. tapi kan.. camne erk keje die.. atq pun tak tahu.. hihihi...

nak tahu lebih lagi impian bloggist tersebut...

SELAMAT HARI LAHIR SAHABAT-SAHABAT BLOGGER KU

assalamualaikum wahai reader sekalian..


hari nie ramai sahabat-sahabat blogger atq sambut hari lahir... jom ushar sape yang dah cukup umur tue....


genap umur die 21 tahun hari nie... huhu.. atq kenal die melalui sahabat blogger.. die juga salah satu admin kat sahabat blogger tue... tapi die jarang muncul sebab die ada komitmen lain... 


die nie pun genap 21 tahun kalau tak silap hari nie... die juga merupakan antara members yang awal dalam sahabat blogger tue... jangan nak ngorat-ngorat die ye.. dah berpunya nie


tak tahu la nama penuh die sape.. die tak pernah bagitau.. die suruh main teka-teka.. atq nie dah la jenis malas nak teka-teka.. haha.. umur die genap 20 atau 19 tahun hari nie.. umur die tue tak sure... atq kenal dengan die pun kat sahabat blogger.. dan atq agak rapat dengan die.. seronok kawan dengan die nie.. ihihihi

ucapan atq untuk kamu bertiga

> selamat hari lahir
> semoga panjang umur
> semoga murah rezeki
> semoga menjadi insan yang berjaya & menjadi insan baik dari semalam
> semoga berjaya dalam kehidupan dunia & akhirat
> semoga tercapai apa yang di impikan..
> semoga persahabatan kita kekal sampai bila-bila ye...



Saturday, 14 May 2011

Le Beau Monde Giveaway

assalamualaikum wahai reader sekalian..


tiba-tiba dapat chat dari kak leen ismail.. die kata die nak atq dalam satu GA nie.. hurm.. apa lagi.. jom buat.. hihihi



follow blog & like page : settle da.. 305, 226

buat entry: nie la entry die.. hihi.. 

letak banner : atas tue ada

komen : lepas siap nanti komen la

tag orang la pulak.. sape erk : elis wani, mahirah, zaty faisol

mak aii.. pendeknya.. haha.. takpela kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...