salam wahai readers sekalian
pagi ahad nie..atq nak mula entry atq dengan segmen abg ben ashaari..
kalau diikutkan atq xde cinta-cinta nie..cinta monyet adalah..hihi..jom baca kisah cinta monyet atq yang tah pape nie..
cerita 1
masa atq form 3 dulu..ada salah seorang atlet badminton sekolah...so kalau dah atlet tue..mesti la pergi sekolah lain untuk perlawanan kan? masa form 3 dulu..perlawanan badminton kat SMK saujana utama..
masa minggu perlawanan tue, atq kenal seorang budak badminton dari saujana utama..then main tukar-tukar nombor telepon la..apa lagi..hehe...atq nie student asrama..so xleh bawak fon ke sekolah..just guna public fon je..lepas seminggu berkenalan dengan die...boleh dikatakan setiap pagi..before atq pergi semayang subuh dekat surau sekolah..atq akan call die..kejut bangun subuh..so atq kene lah pandai simpan duit syiling..hehe..
kalau atq xtepon die..die akan pesan kat junior atq..suruh atq call die...gler kan..membazir gler duit time tue...tapi dalm 2 3 minggu sebelum atq pmr..tiba-tiba die menghilangkan diri...banyak kali atq call..ring ada..tapi xberangkat...time tue atq drop gler...tah pape tah..tapi sebabkan kawan-kawan atq ada..atq bangun balik...alhamdulillah..pmr atq ok...tp xde la cemerlang....
pastu atq dah lupakan die..die muncul balik masa atq form 4 or form 5..x ingat...lepas sebulan muncul..tiba-tiba die menghilangkan diri balik....ada la dalam setahun camtu..then die contact atq balik..tp masa tue atq kat KUIS dah...dan sekrang budak tue still contact atq..rumah die dekat je dengan tempat praktikel atq..hehe...couple.? xdelah..x couple pun dengan die...yela..orang macam chipsmore..watpekan.?hehehe....
cerita 2
atq pernah kapel dengan budak krs..masa tue form 4..ada dalam 7-8 bulan kapel dengan die...budak nya comel je..kecik je..atq kenal die melalui atq jadi helpess kawad kaki krs sekolah atq...seronok kawan dengan die...atq clash dengan die sebab konon-kononnya nak tumpu perhatian dalam spm..tp spm hampeh gak..sebab banyak sangat main masa form 5 dulu...sayang gak lah dengan die..tapi sekarang die dah kembali ke rahmatullah...sebab xcident..masa atq 2nd sem kat KUIS..kali terakhir atq jumpe die..die jadi jurulatih kawad kaki sekolah die...umur sebaya dengan atq..terkejut sangat dapat berita kematian die..dan masa tue atq kat serawak..bercuti....
cerita 3
masa atq form 2, atq ada adik angkat...hehe..dan adk angkat atq nie ada abg..masa kat umah..adk angkat atq nie guna tepon abg die msg atq..atq lak guna fon ibu msg adk atq nie..hehe...disebabkan dah guna nombor abg die..so terkapel lah dengan abg die...hehe..masa adk atq nie form 2, die nak pindah sekolah..atq xde nom nset lagi time tue..kebetulan abg die tukar nom fon..hehe..dengan xmalu nya..atq boleh mintak nom lama abg die tue..hehe..dan nom tue..atq guna lagi sampai sekarang..lost contact dengan kedua-duanya...tapi akhir tauhn lepas...atq contact balik dengan diowg disebabkan adk angkat atq nie jumpe fb atq...
hehe..banyakkan cinta monyet atq..hehe..sekarang atq xde cinta monyet...cinta sejati?? pun xde..atq single sekarang..senang...freedom je rasa..hehe..memang lawak bila mengimbas semula cinta monyet atq nie...tp semua jadi kawan atq sekarang..hehe..no musuh-musuh k..
pesanan bg yg leka bercinta
bercinta ye gak..jangan lupa dunia sudah..jangan buat perkara yang xsenonoh...atq doakan semoga kekal ke akhir hayat ye..kawen jangan lupa jemput..




