terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday, 20 December 2010

jom kite pass senyum


sempena tahun baru 2011 nie, atiq nak pass senyum kat semua blogger yang buat atiq senyum sepanjang tahun nie...blogger-blogger lain juga dijemput untuk pass senyum nie..T & C nye senang je

1. buar header nie kat entry anda, jangan lupa linkkan sekali ke blog nie

2. tag kawan-kawan anda, xkisah berapa banyak anda nak tag..jgn lpe beritahu kawan anda tue

3. tinggalkan link anda di sini..



seminggu melangkah ke tahun baru

hurm..dah 3 hari atq xde keje nie..dah xtaw nak buat apa kat opice nie..nak main dengan flash dah, nak main dengan photoshop pun dah..nak main dengan joomla..xtaw nak main apa dengan die..dengan virtuemart pun sama gak..dengan tender? xdapat harga lagi, telefon nak mintak quotation..kene tunggu berjam-jam...last-last kene letak sebab xde orang jawab pun lepas tue..hurm...

hari nie, hari pertama bagi minggu terakhir untuk tahun 2011..dah akhir tahun rupanya..pejam celik..pejam celik selamat pejam celik balik..kalau tidak..sedekah al-fatihah jela...apa azam baru korang? dah ada.? azam 2010 dapat diselesaikan x.? alhamdulillah azam 2010 atq dapat diselesaikan even xsemua dapat diselesaikan..hehe..biasa la tue..adat kan...bawak je azam yang xselesai tue ke tahun hadapan..huhu..kan3?

atq nak amik kesempatan nie untuk mengucapkan selamat tahun baru kepada semua visitor kat blog atq yg xseberapa nie...semoga menjadi bertambah baik, bertambah berguna pada tahun hadapan..ingat, umur kita semakin hari semakin meningkat..so kubur say hye-hye, rumah say bye-bye..huhu...sekadar untuk ingat-meningati je..xsalahkan.? hehehe...

Sunday, 19 December 2010

amal nak sangat

haha..nie entry khas utk amal san..full name die atq xtaw..tp nama fb die tue la..hehe...

selamat hari lahir ke-20 kot..xsure la..haha..maaf lah amal...
semoga panjang umur, murah rezeki, semoga berkekalan hubungan dengan alia hingga akhir hayat..hehe


atq amik gambar nie dari fb die..tp dah mohon kebenaran dulu ye..hihi...suke tgk gambar nie..xleh cakap lebih..nty alia marah..hehe...

atq kenal amal nie pun dari sahabat blogger kat fb..die lah admin untuk sahabat blogger tue...alhamdulillah..dapat sambutan hangat gak lah..hihi..tahniah amal...xsilap atq la..amal nie kawan naim...ex-cooperation at dalam BSMM kuis..hihi...

jom usha blog die..nie dan ini..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...