terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday, 30 April 2010

SELAMAT TINGGAL FINAL SHORTSEM..I WILL MISS U..

4 april 2010

pendaftaran shortsem pada tarikh tue..kemalasan gak lah nak masuk shortsem nie..tapi xpe..myb ada hikmah disebalik shortsem nie..aku kemalasan sebab xpuas merehatkan diri..otak..da kene bertungkus-lumus utk shortsem..huhu

8 april 2010


bermulanya final shortsem..mula2 mmg rasa malas nk shortsem..xde rehat..huh..xpe..berkat kesabaran yang ada..alhamdulillah..aku berjaya menempuhinya.begitu juga dengan kawan2 aku yang lain..30 april 2010berakhirnya final shortsem yang paling tinggalkan kenangan manis aku kat KUIS nie..jam 415 petang tadi..tamatlah paper terakhir aku..paper philosophy of science and technorate muslim..dan time nie gak lah..budak2 berpusu2 nk balik umah..aku tetap menjadi penunggu setia KUIS..KENANGAN YANG TELAH TERUKIR SEMASA SHORTSEM
  • pergi PIKOM dengan fiera, key, ika, kak na, nana, ala'a madeng..seharian berjalan..sampai lenguh2 kaki..byk benda yang aku borong kat sane..dengan duit hanya RM200..haha..byk kn..??
  • jalan pi alamanda putrajaya dengan fiera,nana ngn ika..bawak kete sendiri..dan paling xlupa..kali pertama main bowling..pergh..best sgt2..
  • appoinment dengan doktor..masuk scope @ buat ODGS..sakit gak la..dah la lame menunggu..kene pose malam..dari jam 10 malam sampai 12 tghari aku xmam..lapanya hanya Allah yang taw..
  • pergi book fair..ngn roommate aku..kak wa..nana..tapi ijat pergi esoknya..haha..byk gak aku borong kat bookfair..hahaha..
  • aku dapat mengenali ramai lg kawan2 yang satu fakulti..siap boleh jd geng lagi..xpecially..akak @ nadz..fiera..ika..kak na..kak lin..busu..semua la..bertambah rapat aku ngn diowg..
sedih rasanya nak tinggalkan shortsem nie..mmg sedih..kenangan yeng terlalu indah bagiku..kalau dipanjangkan umur..jumpa lagi sem depan..goodluck to all my friends..


dis my sis..siti nadzirah @ nadz

nie nur zalika @ ika

nie nur safira @ fira

nie lak..rokiah @ key @ cik kiah..

dis my buddy..farhana @ nana..

nie kak na..aku xtaw sgt nme penuh die..huhu..

nie mase ngh tunggu turn nak masuk buat ODGS..

nie lak gambar aku ngn member aku pas main bowling..1st time..huhu

p/s: gambar kat pikom xdapat nk upload la..huhu..sedih :(

Friday, 23 April 2010

hari ini dalam sejarah

assalamualaikum wbt & salam 1Malaysia...

mohon maaf kerana dah lame xupdate blog kesayangan nie..bizi yang terlalu bizi..

23 april 2010..

dari jam 10 mlm 22 april aku terpakse berpuasa utk appoinment ngn doc..ari nie..bru aku rase sakitnya bila kene check..b4 nie xde la rase sakit cmni..tepat kul 1230..aku masuk dalam bilik rawatan..dr jam 1030 aku tunggu giliran aku..akhirnya jam 1230 bru dapat masuk..aku da siap tido da tunggu giliran aku...nana pun same..da tido..bgn..tido bgn..aku xmasuk2 gak kat bilik rawatan tue..

aku masuk je..nurse suruh aku baring kat katil..aku ikutla cakap nurse tue..sowg lagi nurse tue tengah bersih kan scope yang bakal melalui akunya salur pernafasan...cuak gler..

mule2..die masuk kn bius..wekkk!! xsedap..ubat yg paling xsedap aku rasa...abs kebas2 mulut aku..da la lme tgu doc nak masukkn scope tue..

time doc tue masukkan scope dalam mulut tue..hanya Allah je yang taw betapa sakitnya..da la kene telan scope tue..scope tue besa ny besa panadol..kira besa la kan..?? pastu mse doc tgh tgk perut aku..scope tue gerak2..lagi bertambah sakit la..mmg rasa nak muntah..selamat xde bnd nak dimuntahkan..muntah angin jela..lebih dari 12 jam aku berpose td...lapanya la..sampai keras2 perut aku..

10 min je aku kat dalam bilik rawatan tue..aku kuar je..nana bru pas tukar status fb die..hahaha..pastue kene tgu lg..utk makanan aku lak..kul 1 baru dapat bubur aku tue..aku mam bubur tue..kongsi ngn nana..cian die..lapa gak..pastue kene tggu lg..tgu masa nak amk ubat..kul 3 petang...ya Allah..asyik menunggu je kejenya hari nie..

sementara tunggu ubat..aku ngn nana pi mam kat kafe ospital tue..boleh la tahan sedapnya..dah kul 3..aku amk ubat..mak aiii!!! byk gler ubat die..selamat 1 biji sekali sehari..xde la seksa sgt..hehehe

kul 4 ptg..aku bertolak balik kuis..kul 6 ptg bru sampai kat kuis..alhamdulillah.selamat sampai..kepenatan yang amat sangat..pe lagi..bantai la tido pastue..azan magrib bru bgn..hikhikhik..

tue jela coretan aku semasa melakukan ODGS..sakitnya sampai sekarang lagi..

Sunday, 11 April 2010

banyak..banyak..banyak..

assalamualaikum...

sebenarnya banyak bnda yang aku nk update..tapi kekangan masa membuatkan aku meninggalkan coretan aku nie..dengan akunya memori card reader rosak...so..itu telah menghilangkan mood aku untuk mengupdate blog nie.....erm...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...