terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday, 3 August 2009

anugerah......

salam sejahtera ke atas kamu semua...

2 ogos 2009..
bagi aku adalah hari bersejarah aku kat KUIS nie...yela..mane taknya sijil dekan yang aku tunggu2 akhirnya telah aku perolehi..hahahahha...thanx to all my DEC fwenz..xpecially nana n sara...x lupa kat daus,razi,faiz n hery...thnx again...kowg byk tulun aku time sem 2..x lupa gak family aku..ibu, along,angah, alang n ili..i love u all...to alang...thnx cz byk bg tips study..hope sem nie..aku dapat kekalkan pointer ak..huhuhu..pray 4 me k..AMIN..

to fatie, aza, izzah, kak mimie, dzahiruddin n abdullah nasih..tahniah gak kat kowg..berjaya dapat dekan sem lepas..huhuhu...

715 a.m
aku baru bgn dari tido time tue...tue pun sebab ada orang teleon..kalo x xterjaga aku..huhuhu..thnx haziqah..kejut kan akk...dalam keadaan gelabah aku siap dengan sepantas kilat..

730 a.m
dalam keadaan selaju yang mungkin..aku berjalan ke pkk..sampai naik semput dibuat nya..sampai2 kat pkk..ceh..boleh dikira bape orang yangdah datang..wat penat je agelabah..hahahaha...

800 a.m
aku, fatie, aza masuk dalam pkk...memang xramai yang datang masa tue..mmgcam nk marah..jalan cam nk cabut kaki..tp program xstrt lagi..so pelag..sesi menunggu lak kali nie..

900 a.m
tunggu punya tunggu...program xgak strt..aku, fatie, aza..da naik lapa..da lah tak sempat makan nya..huh..sakit hati..hahaha...aku mintak kebenaran kat ajk nk pi makan..tapi xboleh coz vip da datang...xpe2..sabar lagi..

930 a.m
akhirnya..mula gak program...tapi beratur kat luar te punya la lama..huh! program 2 da lah kurang best..sowi la erk ajk anugerah dekan..selamat sekejap je program nya..huhuhu..

1045 a.m
program tamat n bermulanya sesi bergambar..huhuhu...

aza, aku, fatie, dzahir, abdullah nasihmy anugerah

Wednesday, 29 July 2009

traffic jam di KUIS..???

salam kepada semua rakan2 sekalian..sorry kerana telah lama tidak mencoretkan sesuatu di sini..wireless..line die x ok la..

traffic jam di KUIS..?? please believe that k..traffic jam terjadi pada 18 julai 2009 pada pukul 5.00 petang (lebih kurang begitulah masanya)..taffic jam nie terjadi coz ari tue ada majlis konvokesyen @ ekstivel..so ramailah senior2 yang lepas datang..kat padang pun dah jadi cam pameran tenpat jual kereta..banyak sangat..huhuhu..pilih je mana satu yang nak..semua ada..hahahaha.. memang xboleh blah la..traffic jam gler..dari pintu pagar depan sampai ke padang utama..huhu..k lah..kalo xcaya..tengok jela nie k..chow dulu..
create by:
lot's of love

Friday, 17 July 2009

minggu usahawan vs ekstivel

salam...minggu nie minggu yang paling boros 4 all student KOLEJ UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR (KUIS)...ahhahahahaha...antara yang terkene badi boros nie..akula..ade la nk dekat RM100 abs..dalam mase seminggu je..RM 100 melayang begitu sahaja..hahahah..pe yang di beli pn xtaw..isk3..tapi xpe..bile lagi nk jadi kawan yang bertanduk tue kan..??aku dapat makan piza hut ngn budak bilik..dapat beli gelang..malam nie lak..aku nk beli jersey..lengan panjang..payah nak carri kat luar..da lame aku usha.xjumpe pun kalo kat luar..hahahah..alamatnya..minggu depan kene berpuasa..aku nak biasekan diri dengan puasa..nty xdela rase kekok time bulan ramadhan..hhuhuhu...alang2..dapat jimat duit..ok lah..lapa nie..cho dulu..salam..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...