assalamualaikumm wahai reader sekalian...
hurm.. hari ahad.. rehat la kan.. tapi alhamdulillah.. ada hikmah disebalik makcik balik kampung.. atq dapat jenguk abah.. dah lama tak jenguk abah... selamat ingat lagi kat mana.. hurm...
lepas je baca yasin.. atq duduk sebelah abah.. rindu rasa hati nie kat abah.. lama dah tak jumpa.. sekadar berdoa dari jauh je... maafkan atq ye abah... insyaAllah lepas nie kami akan perbaiki tempat abah tue.. lama sangat da.. dah 14 tahun camtue je... maaf ye abah..
insyaAllah ada masa.. atq datang lagi.. datang dengan menantu abah pulak.. abah tak pernah tengok lagi kan... ibu kata dalam bulan nie jugak.. insyaAllah ye abah atq datang jenguk abah... rindu sangat-sangat kat abah...
semoga aman ye kat sana abah..
al-fatihah untuk arwah abah atq..


