terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday, 16 May 2011

Saya nak ada Rumah dan Kahwin

assalamualaikum wahai reader sekalian...

 
yeah!!.. masih dalam mood untuk mereview blog-blog yang join segmen impian saya.. hihi..

kali nie.. atq nak review blog bukan anak dato' pulak...

dengan bersusah payah die meng'join'kan diri die.. pinjam lappy kawan dan bf die semata-mata untuk join segmen nie. haha.. ok atq tipu.. die pinjam lappy kawan die nak siapkan slide presentation die je...

mula-mula.. die nak kerja.. die kata nak belanja atq nanti.. haha.. pastu die nak beli rumah... dan kawen.. huhu.. jangan lupa jemput ye... atq dah kenal sape bf die.. baik.. cameraman lagi tue.. hihihi...

dan impian last die.. die nak tolong famili die.. anak yang baik die nie.. hihi.. jangan hanya buat impian ye.. kene merialisasikan juga.. kang diri sendiri kene debik.. hihihi..

jom terjah

Saya dah ada Diploma.. Tapi Saya nak masuk Matrik Balik.. Boleh.??

assalamualaikum wahai reader sekalian...


review blog kedua untuk segmen impian saya...

bloggist nie nak jadi doktor.. sebab die kata.. nisbah doktor dan pesakit amat jauh.. ehh. betul ke ayat nie.. die nak jadi doktor pediatrik... wah.. suke kanak-kanak bloggist nie...

atq doakan semoga die dapat apa yang diimpikan.. nak jadi doktor bukan senang.. susah.. kene belajar bersungguh-sungguh.. pointer kene power taw.. good luck adk manis.. hihi... taknak kene lelong kan.. so balajar bersungguh-sungguh ok...

jom terjah


Gathring Hujan di Taman Layang-Layang

assalamualaikum wahai reader sekalian...


tak larat nak update entry dan upload gambar malam tadi... sampai umah dalam jam 930 malam... pastu penin kepala yang amat sangat.. nie pun tak ok lagi.. huhuhu....

semalam... atq join lepak-lepak dengan budak-budak blogger.. dan atq rasa even semalam lah yang paling best.. sebab atq datang sana je.. semua atq tak kenal... yela.. semua muka-muka baru.. so.. memang kene berkenalan la...

sampai je kat sana.. atq terjah semua budak perempuan.. hihi.. tanya nama sorang-sorang.. ada yang atq cam nama FB die.. ada yang atq tak cam... haha.. maaf la ye pada sape yang atq tak cam tue.. dan ada yang atq tanya nama banyak kali.. semalam sebab hujan dan banyak gelak..so cepat la lupa.. hahaha...

ramai gak lah yang datang.. ada la dalam 30 orang lebih kot.. bila SB buat min gathering.. takkan jadi mini.. sama macam shah alam.. mini konon.. dah jadi yang terbesar.. 

jom ushar gelagat-gelagat diowg

masa mendung.. duduk kat padang die

berteduh dari hujan

tak kene hujan disebalik tiang taw.. tue yang semua pakat dok belakang tiang

ice breaking ke dua.. lepas hujan reda

blogger boys

blogger girls

all of us


blogger yang hadir
  • amal espraza
  • ben ashaari
  • urut turun temurun
  • ady budika
  • fahmi mahat
  • fadzli
  • akmal hilmi
  • kyerull el fresco
  • kirin selama perak
  • syafik way
  • mas ahmad safwan
  • muhammad taufiq
  • farhan
  • muez ja
  • ahmad hishamuddin
  • mohdnuur taufiq
  • muhammad aizuddin
  • eazy izzuddin
  • danial
  • justkhai
  • atiq salleh
  • elis wani
  • yuyu lar
  • fiera 
  • nisa kay
  • yana nanako
  • mas ashaari
  • zati
  • ldawati
  • hanim mahali
  • nick iema
  • aina zumi
  • hezieqa yoo
  • ann
  • fatin farhanah
  • zaty faizol
  • aisya
  • tia fazuria
  • laily
ada lagi 3 orang blogger perempuan yang atq tak ingat nama.. 2 orang balik awl.. sorang tue sape erk.?? hihihi.. tak larat nak bagi link masing-masing.. haha.. penat la cari

sape yang duduk tengah tue.. nama die atq tak ingat..
*esok atq cuti.. macam nak pi bukit cerakah pulak.. anyone nk join.. jom... :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...