assalamualaikum wahai reader sekalian...
tak larat nak update entry dan upload gambar malam tadi... sampai umah dalam jam 930 malam... pastu penin kepala yang amat sangat.. nie pun tak ok lagi.. huhuhu....
semalam... atq join lepak-lepak dengan budak-budak blogger.. dan atq rasa even semalam lah yang paling best.. sebab atq datang sana je.. semua atq tak kenal... yela.. semua muka-muka baru.. so.. memang kene berkenalan la...
sampai je kat sana.. atq terjah semua budak perempuan.. hihi.. tanya nama sorang-sorang.. ada yang atq cam nama FB die.. ada yang atq tak cam... haha.. maaf la ye pada sape yang atq tak cam tue.. dan ada yang atq tanya nama banyak kali.. semalam sebab hujan dan banyak gelak..so cepat la lupa.. hahaha...
ramai gak lah yang datang.. ada la dalam 30 orang lebih kot.. bila SB buat min gathering.. takkan jadi mini.. sama macam shah alam.. mini konon.. dah jadi yang terbesar..
jom ushar gelagat-gelagat diowg
 |
| masa mendung.. duduk kat padang die |
 |
| berteduh dari hujan |
 |
| tak kene hujan disebalik tiang taw.. tue yang semua pakat dok belakang tiang |
 |
| ice breaking ke dua.. lepas hujan reda |
 |
| blogger boys |
 |
| blogger girls |
 |
| all of us |
blogger yang hadir
- amal espraza
- ben ashaari
- urut turun temurun
- ady budika
- fahmi mahat
- fadzli
- akmal hilmi
- kyerull el fresco
- kirin selama perak
- syafik way
- mas ahmad safwan
- muhammad taufiq
- farhan
- muez ja
- ahmad hishamuddin
- mohdnuur taufiq
- muhammad aizuddin
- eazy izzuddin
- danial
- justkhai
- atiq salleh
- elis wani
- yuyu lar
- fiera
- nisa kay
- yana nanako
- mas ashaari
- zati
- ldawati
- hanim mahali
- nick iema
- aina zumi
- hezieqa yoo
- ann
- fatin farhanah
- zaty faizol
- aisya
- tia fazuria
- laily
ada lagi 3 orang blogger perempuan yang atq tak ingat nama.. 2 orang balik awl.. sorang tue sape erk.?? hihihi.. tak larat nak bagi link masing-masing.. haha.. penat la cari
 |
| sape yang duduk tengah tue.. nama die atq tak ingat.. |
*esok atq cuti.. macam nak pi bukit cerakah pulak.. anyone nk join.. jom... :)