assalamualaikum wahai reader sekalian..
huhu.. srottt.. srooottt.. selsema la.. hari ke 3 dah nie.. malam tadi la teruk... semalam badan panas.. tapi lawan.. sebab nak pergi kenduri ujang dengan kak yana...
malam tadi flat gak la.. tapi dapat bertahan gak sampai kul 1 pagi.. hurm... hari nie kene pi keje.. yela.. opice nie mana ada orang lain.. atq dengan nana je.. nie pun nana takde.. die pi lowyat.. betul kan lapy die... screen rosak.. so radio peneman atq la..huhu...
hurm.. doa kan atq cepat sihat ye.. tak larat la demam-demam nie... lagi-lagi pergi keje naik moto.. sakit-sakit badan.. rasa nak tido je atas moto tue.. huhu.. boleh tido.. tapi tak lena la.. kene jaga-jaga gak.. kang jatuh.. payah pulak...
* lepas sakit kene cucuk vaksin.. demam la pulak.. patutlah doktor bagi ubat demam... malam nie nak tido awl.. kalau boleh




