assalamualaikum wahai reader sekalian..
hurm.. hangat.. hangat sekarang nie.. bukan atq lah.. tapi keadaan di sahabat blogger... ada seorang bloggist tue menimbulkan isu sensitip.. haha..
lelaki susah paham perempuan?? hurm.. tak semua begitu sebenarnya.. ada je yang paham perasaan perempuan.. tapi biasa lah.. ego.. die amik endah tak endah jela perasaan perempuan nie.. tapi dalam pikiran die.. sentiasa berpikir... apa salah die.. kenapa jadi begini.. itu lah.. ini lah...
atq tak sokong laki.. dan atq tak sokong perempuan.. masing-masing ada kelemahan.. sebab tue Allah ciptakan kita nie berpasangan.. untuk saling melengkapi.. perempuan pun satu.. kalau lelaki tanya kenapa camnie.. kenapa camtu.. perempuan nie lebih suka pendam apa die rasa... pastu laki malas la nak amik tahu da...
laki nie jenis sekali tanya.. taknak jawab sudah.. haha.. ehh betul ke.?? hurm.. tanya budak laki sendiri la erk.. atq pun kurang pengalaman dalam perkara-perkara sebegini..lepas nie.. perempuan kalau ada tak puas hati dengan budak laki.. cakap je depan-depan.. diowg memang takkan amik peduli.. tapi diowg akan pikir apa yang korang cakap tue.. insyaAllah... hehe..
hurm.. nak tahu lebih lanjut pasal nie.. cuba klik sini.. boleh ke tak dapat tahu.. SINI





